וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: "לא ניתן לקבוע שאישור השער של בני ריינה היה שגוי"

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 20:12

אחרי שריינה עלתה ללאומית בזכות שער במחלוקת ושער פסול של כאוכב, באיגוד השופטים גיבו את צוות השיפוט: "זוויות הצילום אינן מספיקות"

אוסמה שעבאן (מימין) עם אמיר אבו ניל שחקני מכבי בני ריינה. דני מרון
קיבלו רוח גבית מאיגוד השופטים. שחקני בני ריינה חוגגים/דני מרון

בני ריינה הפכה אתמול (חמישי) לקבוצה השנייה שעולה לליגה הלאומית אחרי 1:2 על הפועל כאוכב. אלא שהמשחק הזה לווה בשתי החלטות שיפוט גבוליות מאוד של צוות השיפוט. המארחת זכתה בכל הקופה הודות לשער ניצחון של גל בראל בדקה ה-85, אם כי עד עכשיו לא ברור האם הכדור בכלל עבר את הקו. הקוון אישר בכל אופן את השער, ומנגד הקוון בצד השני פסל שוויון שני של גאבי ג'ורי בדקה ה-93, בטענה לנבדל של המבשל שכנראה כלל לא היה.

השופט אוהד אסולין. דני מרון
החלטות נכונות? אוהד אסולין/דני מרון

אלא שבאיגוד השופטים גיבו את שתי ההחלטות והוציאו הודעה מפורשת. לגבי הגול של גל בראל נכתב: "זוויות הצילום הקיימות אינן מאפשרות לקבוע ודעות ביחס להחלטה ובוודאי שלא ניתן לקבוע כי מדובר בהחלטה שגויה".

לגבי שער השוויון שלא אושר לכאוכב, נכתבה טענה דומה כי "זוויות הצילום אינן מאפשרות לקבוע ודעות ביחס להחלטה ובוודאי שלא ניתן לקבוע כי מדובר בהחלטה שגויה".

את המשחק הזה שפט אוהד אסולין וכזכור, לאחר המשחק פרצה תגרה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות. צוות השיפוט ספג ביקורת קשה, אך מקבל גיבוי מלא מאיגוד השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully