וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף לאומית: כל סדרות רבע הגמר הולכות למשחק הכרעה

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 17:13

דרמה ענקית בליגה השנייה: אשקלון הפסידה בדרמה גדולה ברמת גן 66:63, עפולה איבדה את יתרון הביתיות והפסידה 83:81 לאשדוד. חבל מודיעין נאבקה בגליל וניצחה 82:86. נתניה הביסה את קרית אתא 55:83

משחקי מספר 2 בסדרות רבע גמר הפלייאוף בליגה הלאומית שוחקו היום (שישי) ובסיומם נקבע כי כל הסדרות יגיעו למשחק מספר 3 ומכריע ביום שלישי. מכבי עירוני רמת גן, שסיימה שמינית את העונה הסדירה, הצליחה להפתיע את אליצור איתו אשקלון 63:66. מכבי אשדוד חזרה מפיגור גדול בעפולה והחזירה את הביתיות עם 81:83. הפועל חבל מודיעין נעזרה ביום ענק של לייס דאן כדי לנצח את גליל עליון 82:86. נתניה הייתה היחידה שלא התקשתה כשמחצה את קרית אתא 55:83.

עמנואל גואייה אליצור נתניה. מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
ניצחון קל עם נתניה. עמנואל גואייה/אתר רשמי, מנהלת הליגה הלאומית

מכבי עירוני רמת גן - אליצור איתו אשקלון 63:66

הראשונה בטבלה נגררת למשחק הכרעה בבית נגד השמינית בעונה הרגילה. רמת גן שלטה במשחק, הוליכה בהפרש מבטיח בשלבים רבים, אלא שהקבוצה של אריק אלפסי לא ויתרה, חזרה והשוותה. חצי דקה לסיום קלע בן אלטיט רק זריקת עונשין אחת, ומנגד גיא פרבר בשלשת קלאץ' העלה את רמת גן ל-62:64. אלונזו קולמן קיבל הזדמנות להשוות 3 שניות לסיום מהקו, אך החטיא, תומר זלמנסון קלע שתי זריקות עונשין מצד שני, ועל הבאזר ניסה קלארק רוזנברג להשוות, אבל דיוויד מוסינדי חסם אותו. ריקי טארנט עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים הוביל את רמת גן, כשבני בוטרייט מוסיף 13 נקודות ו-11 ריבאונדים. אצל המפסידה מאשקלון בלט קולמן עם 18 נקודות ו-14 ריבאונדים.

הפועל עפולה - מכבי אשדוד 83:81

משחק מטורף בעפולה נגמר בניצחון ענק של האורחת. עפולה ברחה פעמיים במשחק ליתרון דו ספרתי בזכות יכולת יוצאת מן הכלל של ג'ימי הול ותומר כהן, אבל בילי מקשפרד ונועם לייש החזירו את אשדוד פעם אחת, ושלומי הרוש היה שם בפעם השנייה כדי להשאיר את הדרומיים במשחק. בשניות ההכרעה יכל ג'ימי הול לגמור את המשחק עבור עפולה, כשעמד על קו העונשין ביתרון 80:81, אך החטיא פעמיים, ומנגד שגיב דוד בשלשה גדולה נתן לעפולה את היתרון. קרון דשילדס החטיא ניסיון ניצחון על הבאזר. מקשפרד בתצוגת ענק הוביל את אשדוד עם 24 נקוודת ו-22! ריבאונדים, לייש הוסיף 14 מהספסל. 25 של תומר כהן ו-23 נקודות ו-14 ריבאונדים של ג'ימי הול לא הספיקו לעפולה.

הפועל חבל מודיעין - הפועל גליל עליון 82:86

הדרמה לא פסחה גם על האולם בשוהם, ושתי הקבוצות יגיעו למשחק שלישי בכפר בלום. המומנטום עבד מצד לצד ולרבע האחרון נכנסה חבל מודיעין ביתרון, כשגליל מצליחה לייצר מומנטום ולעלות ליתרון. במצב של 77:80 לטובת הקבוצה האורחת השתלט על המשחק לייס דאן, קלע שתי שלשות גדולות והשווה את הסדרה. דאן קלע 31 נקודות עבור חבל מודיעין כשסטורם וורן מוסיף 24 נקודות ו-11 ריבאונדים. בגליל בלט קנדל אנתוני עם 23 נקודות.

מאמן מכבי אשדוד עופר רחימי. לירון מולדובן
ניצחון דרמטי בעפולה. עופר רחימי/לירון מולדובן

אליצור נתניה - עירוני קרית אתא 55:83 (1:1 בסדרה, משחק הכרעה בשלישי)

המשחק החד צדדי של היום. הקבוצה הצעירה של רובן נייברגר כופה משחק שלישי בצורה מרשימה כשהיא בורחת בשלבי הסיום של המחצית הראשונה ומנצחת את המחצית השנייה 23:43. רועי פריצקי ועמנואל גואייה קלעו 18 נקודות כל אחד למנצחת, כשאצל קרית אתא היה רק אלייז'ה הירש במשחק עם 18 נקודות משלו.

הפלייאוף התחתון

מכבי רעננה עלתה ל-12 ניצחונות ופתחה פער משמעותי מהקו האדום עם ניצחון חוץ חשוב על הפועל עכו/מטה אשר 80:89. גם מכבי הוד השרון מתקרבת להישארות עם ניצחון חוץ חשוב על מכבי קרית מוצקין 75:78. המארחת מהקריות קרובה לליגה הארצית. במשחק בין שתי קבוצות שרחוקות מסכנה, ניצחה רמת השרון 77:90 את רמת גן/גבעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully