וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה 80:88 בחוץ את עירוני נהריה

למרות שהציגו יכולת לא טובה, קיבלו הכתומים משחק נהדר מאקיל מיצ'ל והשיגו ניצחון שני ברציפות - חמישה ימים לפני גמר הגביע

שחקן מכבי ראשון לציון ג'רמי פארגו. דני מרון
ניצחו שני ברציפות לראשון לציון. פארגו/דני מרון

הבית התחתון בליגת העל נמשך הערב (שבת) במשחק בעין שרה בו ניצחה מכבי ראשון לציון 80:88 את נועלת הטבלה עירוני נהריה. הקבוצה של גיא גודס הגיעה למבחן האחרון לפני גמר הגביע ביום חמישי, שם תפגוש את מכבי תל אביב, והציגה שלושה רבעים רעים מאוד. המארחת שמשחקת בתקופה האחרונה עם שלושה זרים הוליכה במהלך שלושת הרבעים הראשונים, כשבמהלך הרבע השני והשלישי עלה היתרון של הקבוצה של שי סגלוביץ' לדו ספרתי.

שחקני האורחת התעוררו לקראת סיום הרבע השלישי, אז החלו ריצת 4:15 וחזרו למשחק. ברבע המכריע אקיל מיצ'ל ונמרוד טישמן דאגו להשלים את המהפך. לנהריה יצא האוויר מהמפרשים, והכתומים ברחו ליתרון משלם. מיצ'ל ((24) ומונרו (16) הוליכו את הקלעים של גיא גודס. ראשון לציון עם ניצחון שני ברציפות ותקווה לציג יכולת טובה יותר מול מכבי תל אביב בחמישי הקרוב, אם היא חולמת על תואר.

קלעו לנהריה: ג'רון בלוסומגיים 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, מאליק ניומן 17, גל גילינסקי 13, זיו בן צבי (5 ריב') מייקל יאנג 12 כ"א, עידו דוידי 4, אופק בן יעקב 3.

קלעו לראשון לציון: אקיל מיצ'ל (13 ריב', 7 אס') 24, דרל מונרו 16 ו-11 ריב', ג'רמי פארגו 15 ו-6 אס', איגור קולשוב 13 ו-8 ריב', נמרוד טישמן 6, גולן גוט 5, נועם אביבי 4, נועם דוברת 3, ג'מיל ווילסון 2 ו-5 ריב'.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה טוב בחסות אקיל מיצ'ל, אך נהריה הגיבה בריצת 0:7 ונטלה את ההובלה. הכתומים הציגו רבע רע מאוד מבחינה התקפית ולא הצליחו לקלוע. נועלת הטבלה ניצלה זאת כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון. 14:17 לנהריה לקראת הרבע השני.

רבע 2:

האורחת המשיכה להראות רע וראתה כיצד הסגולים עולים ליתרון דו ספרתי. אקיל מיצ'ל היה היחיד שתפקד בראשון לציון, כשג'רמי פארגו ודרל מונרו עדיין לא נכנסו לעניינים אצל הכתומים. שלשה של זיו בן צבי הורידה את המארחת להפסקה ביתרון 32:42.

רבע 3:

הכתומים לא הצליחו להוריד את הפער בחזרה לחד ספרתי, ואף ראו את נהריה מגדילה את הפער לפלוס 14. ג'רמי פארגו המשיך להציג משחק פושר, בעוד אקיל מיצ'ל היה היחיד שתפקד בקבוצה של גודס. ג'רום בלוסומגיים המשיך לבלוט בצד השני, אך לקראת סיום הרבע השני הצליחו בכל זאת שחקני האורחת להוריד את ההפרש לחד ספרתי. 58:64 לנהריה לקראת הרבע הרביעי.

רבע 4:

הכתומים השלימו ריצת 4:15 מהרבע הקודם והוריד ל-64:63 בלבד. פארגו קלע שלשה ראשונה, נהריה לא ויתרה ושבה להוביל בחמש הפרש, אך איבדה את היתרון כשאיגור קולשוב העלה את ראשון לציון ל-70:71 לאחר מהלך של סל ועבירה. מכאן לסגולים כבר יצאה הרוח מהמפרשים. הכתומים השתלטו על המשחק ויצאו עם ניצחון חוץ. 80:88 למכבי ראשון לציון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully