וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אחרי "כאבים חדים", לואי טהא אובחן עם בקע בבטנו

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 12:45

הבלם נזקק ל"התערבות ניתוחית" בבית החולים סורוקה בשל כאבים בבטן התחתונה. תומר יוספי אמור להחליף את אקולטסה מול אשדוד. שמוליק חנין ישמש כעוזרו של מאור מליקסון בניהול מחלקת הנוער

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (שישי) כי "בשל כאבים חדים בבטן התחתונה שהופיעו בפתאומיות, לואי טהא נבדק בבית החולים סורוקה ואובחן בקע אשר הצריך התערבות ניתוחית". הקבוצה מבירת הנגב הוסיפה ועדכנה כי "מהלך ההתערבות היה תקין. לואי שוחרר לביתו וימשיך במעקב של הצוות הרפואי בקבוצה".

הבלם יחמיץ כמובן את המשחק מול מ.ס. אשדוד ביום שני הקרוב, וכמוהו גם אלטון אקולטסה המוצהב. תומר יוספי ככל הנראה יפתח על חשבון שחקן הכנף.

שחקן הפועל באר שבע לואי טהא. ברני ארדוב
רק בריאות. טהא/ברני ארדוב

שמוליק חנין מונה לעוזר המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, מאור מליקסון. בנוסף, יהיה אמון על פרויקט המצוינות של המחלקה. חנין ניהל בעבר את מחלקות הנוער של מכבי חיפה, הפועל תל אביב וקבוצות נוספות. "אני שמח להצטרף למועדון. מצפה לנו עבודה רבה ואתגרים שביחד עם מאור מליקסון נתפתח ונצמח מהם", אמר.

מליקסון הוסיף אמר: "אני מברך את שמוליק על הצטרפותו למחלקה. אני סמוך ובטוח שניסיונו העשיר במחלקות הנוער השונות והדורות שגידל יתרמו לנו רבות ואני מאחל לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully