וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: סער תמיר וניתאי חסון הבטיחו לפחות מדליית כסף באליפות אירופה

צוות השייטים המעורב (אישה וגבר) בדגם 470, סיים את ימי השיוטים במקום הראשון ובשיוט המדליות יזכה בכסף או בזהב. טל שדה ונועה לסרי במקום השישי

צוות השייטים המעורב ניתאי חסון (מימין) עם סער תמיר. Joao Costa Ferreira, Osga Photo, אתר רשמי
"תחרות מעולה בשבילנו". סער תמיר וניתאי חסון/אתר רשמי, Joao Costa Ferreira, Osga Photo

סער תמיר וניתאי חסון סיימו את שני השיוטים שהתקיימו היום (חמישי) באליפות אירופה במקום הראשון והם ממוקמים חזק במקום הראשון הכללי באליפות, כאשר לחובתם 43 נקודות. לצוות הגרמני שבמקום השני 55 נקודות, כך שתמיר וחסון יכולים לסיים שישה מקומות אחריהם בשיוט הקובע מחר, ועדיין יזכו בזהב. בכל מקרה הבטיחו השייטים לעצמם את מדליית הכסף, שכן בינם לבין הצוות הבריטי שבמקום השלישי מעל 20 נקודות, הכמות הגבוהה ביותר שניתן לצבור בשיוט מחר.

"זו הרגשה מופלאה", אמר חסון לאחר השיוט. "הפלגנו היום מדהים וניצחנו את שני השיוטים ואנחנו מגיעים עם ביטחון מאוד גבוה לשיוט מחר". תמיר הוסיפה: "זו הייתה תחרות מעולה בשבילנו ולמרות שהבטחנו את המדליה נעשה הכול בשביל לחזור עם הזהב".

הצוות המעורב השני בתחרות, נועה לסרי וטל שדה, סיים גם הוא יום שיוטים מצוין עם מקומות 2 ו-3, שהזניק אותם מהמקום ה-10 הכללי אתמול למקום השישי.

ערן סלע, מאמן הצוותים המעורבים, היה גאה בחניכיו בסיום: "ראינו פה שני צוותים שהפגינו אופי מדהים. סער וניתאי הובילו לאורך כל שלבי האליפות ולא פספסו כמעט בכלל, נועה וטל התחילו תחרות חלשה יחסית, אבל לא נכנעו לרגע וחזרו עם שיוטים אגרסיביים מאוד. יהיה לנו שיוט מדליות מרתק ואני גאה בשני הצוותים".

צוות השייטים המעורב טל שדה (מימין) עם נועה לסרי. Joao Costa Ferreira, Osga Photo, אתר רשמי
גם הם בשיוט המדליות. נועה לסרי וטל שדה/אתר רשמי, Joao Costa Ferreira, Osga Photo

צוות הגברים של מאור עבו ויואב רוז סיימו את האליפות עם הישג מכובד של המקום ה-10 בדירוג הכללי באירופה. זהו הישג השיא של הצוות עד היום. בשיוט הראשון סיימו עבו ורוז במקום החמישי ובשיוט השני 15.

צוות הנשים, נויה ברעם ושחר טיבי, שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו, סיימו את האליפות במקום ה 12, עם שיוט במקום 13 ושיוט במקום שלישי.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully