וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס של 50 אלף שקל וסגירת יציע לשלושה משחקים להפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 22:10

האדומים נענשו בעקבות האירועים במשחק נגד הפועל חולון, דני פרנקו ספג 3,000 שקל קנס והרחקה ממשחק אחד על תנאי. תגובת המועדון: "עונש חסר מידתיות שעלול לרסק את הענף כולו"

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
נענשו בעקבות האירועים מהמשחק מול חולוניה/אודי ציטיאט

בית הדין של איגוד הכדורסל הרשיע היום (חמישי) את הפועל תל אביב בעקבות האירועים במשחק נגד הפועל חולון במוצאי שבת וגזר על הקבוצה קנס בגובה 50 אלף שקלים וסגירת היציע שמאחורי הסל לשלושה משחקים בפועל. להפועל תל אביב נותרו שני משחקי בית עד לסיום הבית התחתון, כך שהעונש ייכנס גם לתוך העונה הבאה.

כזכור, במהלך המשחק בו ניצחו האדומים, השליכו אוהדי הקבוצה גלילי נייר אל הפרקט במהלך שעצר את המשחק, ולאחר מכן השליכו גלילי קרטון בודדים לפרקט מספר פעמים. באירוע נוסף הושלכה כוס משקה שפגעה בשחקן הפועל חולון גיא פניני ובשופט עמית בלק.

בית הדין אף גזר קנס של 3,000 שקל והרחקה למשחק אחד על תנאי למאמן הפועל תל אביב דני פרנקו, שהורחק במשחק בשתי עבירות טכניות ובדו"ח השופטים נכתב כי אמר דברים קשים לעבר שופט המשחק ניר מאירסון.

תגובת הפועל תל אביב: "הפועל עמדה היום לדין בעקבות זריקת חפצים לפרקט במשחק נגד חולון, ונענשה בסגירת יציע 1 לשלושה משחקים ובקנס כספי כבד בסכום של 50 אלף שקלים. אין ספק שמדובר באירועים שאסור שיקרו ומגיע לנו עונש, אך יחד עם זאת, משמעותו של העונש שהוטל היום על הפועל תל אביב בבית הדין של איגוד הכדורסל - הינו נזק כספי של יותר ממאה אלף שקלים.

"לשם השוואה, במקרה דומה גזר השבוע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קנס בסך 10,000 שקלים, זאת כשתקציבי קבוצות הכדורגל גדולים פי כמה וכמה מתקציבי קבוצות הכדורסל. עונש חסר מידתיות שכזה, במיוחד במצבן הכלכלי של קבוצות הכדורסל בעקבות משבר הקורונה, עלול לרסק את הענף כולו. הפועל תל אביב תערער על העונש ואנו קוראים לבית הדין של איגוד הכדורסל להבין את המציאות הכלכלית בתוכה הוא פועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully