וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הודחה מליגת האלופות של פיב"א לאחר הפסד 86:77 לבורגוס

הנציגה הישראלית הציגה יכולת טובה במחצית הראשונה, אך התקשתה מול הפיזיות של אלופת המפעל בדרך להפסד מאכזב והדחה ברבע הגמר. סטפנוס דדאס הורחק לאחר דין ודברים עם השופטים, פציעה מדאיגה לטיירוס מגי. בניטה (26) ורנפואו (14 ו-10 אס') הצטיינו אצל הספרדים

שחקן הפועל חולון סי. ג'יי. האריס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון הוליכה ברבע השני, אך נכנעה לספרדים החזקים. האריס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

אכזבה להפועל חולון הערב (חמישי) לאחר שהנציגה הישראלית הפסידה לסאן פאבלו בורגוס בליגת האלופות של פיב"א וסיימה את דרכה ברבע הגמר. הקבוצה של סטפנוס דדאס הייתה במשחק במשך שניים וחצי רבעים, אך לא יכלה למשחק הפנים של הספרדים, וגם לא ליכולת הנהדרת של צמד הגארדים ויטור בניטה ואלכס רנפואו שסייעו לחבריהם להפוך יתרון חולוני ולעלות ליתרון משלהם, שהלך וגדל במהלך המחצית השנייה.

אייזה מיילס ומקסים דה זאו היו טובים מאוד בשורות חולון, אך לא קיבלו מספיק עזרה מחבריהם ונקלעו לפיגור דו ספרתי בתחילת הרבע הרביעי. סטפנוס דדאס שוב איבד את העשתונות במהלך הרבע הרביעי והשתולל לאחר החלטת שיפוט שלא אהב ושוב סיים משחק מוקדם בהרחקה. מכאן חולון כבר לא הצליחה לחזור ובסיום אלופת המפעל בורגוס ממשיכה לחצי הגמר, בעוד חולון נפרדת מעונת שיא באירופה בשלב שמונה האחרונות.

קלעו להפועל חולון: אייזאה מיילס 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, מקסים דה זאו 11, טיירוס מגי 10, סי. ג'יי. האריס 6( ריב', 7 אס') 9, ווילי וורקמן וגיא פניני 8 כ"א, כריס ג'ונסון 5, פרדריק בורדיון 3.

קלעו לבורגוס: ויטור בניטה 26, אלכס רנפואו 14 ו-10 אס', ז'סייל ריברו 11 ו-7 ריב', קן הורטון 9, דיאן קרביץ' 8, מיקל סלבו 7, תדאוס מקפאדן 5, שאבייר ראדבדה 4, עומאר קוק 1.

שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון לא הצליחה לגבור על אלופת המפעל. מיילס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

הספרדים החלו את המשחק טוב יותר, ולמרות שהתקשו בקליעה מעבר לקשת, עלו ל-11:20. חולון לא נבהלה והגיבה בריצת 0:8 ונצמדה ליריבה. ריבאונד ההתקפה ומשחק הפנים החזיק את בורגוס ביתרון, והוריד אותה לקראת הרבע השני כשהיא מובילה 19:24.

רבע 2:

חולון עלתה חדה לרבע השני ופתחה בריצת 1:7 שהעבירה אליה את היתרון. פניני ומיילס צלפו מעבר לקשת, כשבצד השני בורגוס התקשתה לשחק את המשחק שלה והרבתה לאבד. הריצה החולונית הגיעה כבר ל-5:18 ויתרונה עמד על 29:37. בורגוס הצליחה לעצור את הקליעה של חולון מעבר לקשת, אך התקשתה בעצמה לקלוע, גם מהקו. 35:39 לחולון במחצית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
שוב איבד את העשתונות. דדאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

ויטור בניטה ואלכס רנפואו פתחו היטב את הרבע השלישי והצליחו להעביר בחזרה את היתרון לבורגוס, 46:47. ההפרש הספרדי עלה כבר לשמונה, אך חולון קיזזה אותו בחצי. בניטה ורנפואו היו האנשים של אלופת המפעל ברבע הזה, והצליחה לרדת לקראת הרבע הרביעי ביתרון 54:60.

רבע 4:

הספרדים פתחו היטב גם את הרבע הרביעי ובאמצעות ריצת 0:7 עלו ליתרון דו ספרתי, 54:67. הספרדים המשיכו לשלוט בנעשה על הפרקט, וסטפנוס דדאס המתוסכל שוב איבד את עשתונותיו. המאמן היווני של הפועל חולון התעמת עם אחד השופטים והורחק מהמגרש תוך כדי שהוא צועק לכל עבר, במחזה שכבר התרגלנו אליו מדדאס. בנוסף, טיירוס מגי הטביע ונחת לא טוב, וירד לטיפול. 77:86 לבורגוס בסיום, חולון מסיימת עונה אירופית נפלאה בהדחה מאכזבת ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully