וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: במשחק הראשון שלה כאלופה - אינטר קבעה שיא מועדון חדש

סמפדוריה ערכה מסדר כבוד לנראזורי, שלא ריחמו עם 1:5 גדול ורשמו ניצחון בית 14 ברציפות. אלכסיס כבש צמד, שער בכורה לפינאמונטי

אוהדי אינטר מקבלים את אוטובוס הקבוצה. Luca Bruno, AP
גם האוהדים הגיעו, בינתיים רק מחוץ לסן סירו/AP, Luca Bruno

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים. נאפולי הביסה 1:4 בחוץ את ספציה ועלתה באופן זמני למקום השני. האלופה הנכנסת אינטר תארח את סמפדוריה. לאציו התרחקה משמעותית מהכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה לאחר שהפסידה 2:0 לפיורנטינה.

שחקני אינטר חוגגים עם אנדראה פינאמונטי. רויטרס
שער בכורה. אנדראה פינאמונטי/רויטרס

אינטר - סמפדוריה 1:5

במשחק הראשון שלה כאלופת איטליה החדשה, אינטר התעללה בקבוצה של קלאודיו ראניירי שעוד ערכה עבורה מסדר כבוד לפני שריקת הפתיחה. אנטוניו קונטה ביצע רוטציה ובמחצית החליף גם את השוער סמיר הנדנוביץ', בידיעה כי המשחק כבר גמור. אשלי יאנג בישל מצד שמאל בדרה הרביעית לרוברטו גליארדיני שהבקיע בגלישה ובדקה ה-26 הוסיף בישול לאלכסיס סאנצ'ס, שהשלים צמד עם ביצוע נפלא מהאוויר בחלוף 10 דקות, מיד אחרי שער מצמק של באלדה קייטה (35). קונטה שלח למגרש גם את אנדראה פינאמונטי בדקה ה-56, ואחרי חמש דקות החלוץ הצעיר השתלט יפה על מסירה של ניקולו בארלה וכבש בימין את שער הבכורה שלו במדי אינטר. לאוטרו מרטינס קבע את תוצאת המשחק עם פנדל בדקה ה-70 והעלה את מאזנו העונה ל-16 שערי ליגה.

כ-3,000 אוהדים הורשו להגיע לאזור שמחוץ לאצטדיון לכבוד אירועי האליפות, והם ראו על מסכים בחוץ את אינטר קובעת שיא מועדון של 14 ניצחונות בית רצופים (השיא הקודם עמד על 13 ונרשם במאי 2011). זה קרה במשחק ה-200 של קונטה כמאמן בסרייה A והוא שיאן הניצחונות מבין המאמנים בעידן שלוש הנקודות, עם 136 כאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ויקטור אוסימן שחקן נאפולי. GettyImages
סייע לחבריו לעלות (לפחות זמנית) למקום השני. אוסימן/GettyImages

ספציה - נאפולי 4:1

האורחת שבה לנצח, ועשתה זאת בצורה מרשימה עם רביעייה ששמה אותה במקום השני, לפחות עד שאטאלנטה תשלים את משחקה. ויקטור אוסימן הניגרי היה האיש של ג'נארו גאטוזו, עם צמד ובישול, ולאחר שנאפולי פספסה הזדמנות לעלות למקום השני במחזור שעבר, היא הצליחה לעשות זאת כעת - גם אם באופן זמני. פיוטר ז'לינסקי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-15, ובישל לאוסימן את השני של האורחת בדקה ה-23. אוסימן השלים צמד דקה לפני הירידה להפסקה והשלים עשרה שערי ליגה, כששבעה מהם הושגו בחמשת השבועות האחרונים. בדקה ה-80 כאמור, סידר הניגרי להירבינג לוזאנו את הרביעי.

דושאן ולאחוביץ' שחקן פיורנטינה. Francesco Pecoraro, GettyImages
פיורנטינה הבטיחה כמעט בוודאות עוד עונה בסריה A. ולאחוביץ'/GettyImages, Francesco Pecoraro

פיורנטינה - לאציו 0:2

הרומאים התרחקו משמעותית מהשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה, אך עבור הוויולה מדובר בניצחון חשוב מאוד שכמעט סולל באופן סופי את הישארותה של פיורנטינה בסריה A לעוד עונה. לאציו נקלעה לפיגור בדקה ה-32 משער של דושאן ולאחוביץ'.הסרבי השלים צמד בדקה ה-89 וסידר את שלוש הנקודות למארחת. לאציו כעת רחוקה חמש נקודות מהרביעייה הראשונה ונראה שהיא תתקשה להעפיל אליה בשלושת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה.

משחק נוסף:

אודינזה - בולוניה 1:1
לאודינזה: רודריגו דה פול (23), לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (פנדל, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully