וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר התנצל בפני אוהדי ריאל מדריד: "לא התכוונתי לפגוע"

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 21:54

הבלגי ביקש מחילה יממה לאחר שצחקק עם שחקני צ'לסי. עתידו של זינדין זידאן בריאל ייקבע בתום העונה, ראול מועמד מוביל

אדן הזאר שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ביקש מחילה. אדן הזאר/רויטרס

אחרי הביקורות הקשות כלפיו בעקבות הצחקוקים עם חבריו לשעבר מצ'לסי לאחר ההפסד אמש (רביעי) בחצי גמר ליגת האלופות, אדן הזאר התנצל ברשתות החברתיות בפני אוהדי ריאל מדריד: "אני מצטער על מה שקרה. קראתי הרבה דעות על מעשיי, ואני רוצה להבהיר שלא התכוונתי לפגוע באוהדי ריאל מדריד. זה תמיד היה החלום שלי לשחק עבור ריאל מדריד והגעתי לכאן כדי לנצח. העונה עדיין לא הסתיימה ויחד נילחם על האליפות. האלה מדריד!".

זינדין זידאן עם ראול. Denis Doyle, AP
זה שבא וזה שהולך? זידאן וראול בימים יפים יותר/AP, Denis Doyle

לפי "מארקה", הנהלת ריאל מדריד תתכנס בתום העונה כדי לדון בעתידו של זינדין זידאן וייתכן מאוד שהצרפתי יעזוב. כמובן שלזהות אלופה יהיה משקל גדול בהחלטה לגבי האיש על הקווים, שאתמול (רביעי) הודח ביחד עם הבלאנקוס בחצי גמר ליגת האלופות על ידי צ'לסי.

זידאן מתמודד כבר זמן רב עם שמועות והערכות על סיום קדנציית האימון השנייה שלו במועדון. ב"מארקה" טענו היום שחלוץ העבר האגדי, ראול, הוא אחד המועמדים המובילים לרשת אותו אם יעזוב - אבל נקבו גם בשמות של יוגי לב ומסימיליאנו אלגרי.

זידאן ששיחק בריאל בשנים 2001-2006, אימן אותה מ-2016 עד 2018, וחזר במקום סנטיאגו סולארי ב-2019. בשנים שלו על הקווים, ריאל מדריד זכתה בשתי אליפויות ושלושה גביעי ליגת האלופות.

ראול שכאמור הוזכר כאחד המועמדים המובילים, מאמן מאז 2019 את ריאל מדריד קאסטייה (קבוצת המילואים) שמשחקת בליגה השלישית בספרד. הוא אימן לפני כן גם את קבוצת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully