וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבעונות נכנסת לכדורגל: ויגן פרנדלי חתמה על חסות עם בית"ר ת"א/בת ים

בפעם הראשונה בישראל תעלה על המגרש קבוצת כדורגל עם הלוגו של עמותת 'ויגן פרנדלי', בכך מרחיבה העמותה את קהל היעד אליו היא פונה וממשיכה בהעלאת המודעות לאורח החיים הטבעוני. המשחק הראשון במסגרתו הקבוצה תלבש את החולצה יהיה חצי גמר גביע המדינה

שחקני בית"ר תל אביב בת ים. יחצ,
תומר מכלוף, אמיר ברקוביץ וגיא קאופמן/יחצ

בפעם הראשונה בישראל תעלה על המגרש קבוצת כדורגל עם הלוגו של עמותת 'ויגן פרנדלי', בכך מרחיבה העמותה את קהל היעד אליו היא פונה וממשיכה בהעלאת המודעות לאורח החיים הטבעוני. המשחק הראשון במסגרתו הקבוצה תלבש את החולצה יהיה חצי גמר גביע המדינה, שיתקיים ב11.5.21.

יושב ראש הקבוצה של בית"ר תל אביב-בת ים, ליאור שחטר, אומר כי "הקבוצה פורצת דרך בכל מה שקשור לאורח חיים ותזונה, אני מקווה שהמסר יתפשט לכל הליגה וישפיע על כמה שיותר ספורטאים. חשוב לנו לתרום למודעות למטרה חשובה זו ולהראות לקהל את הערכים שאנחנו שואפים אליהם"

ממנכ"ל העמותה עמרי פז, נמסר כי: "אנחנו שמחים להעלות את הטבעונות על המגרש בישראל, זוהי נקודת ציון משמעותית המוכיחה כי הטבעונות נוכחת גם בספורט המקצועי"

בישראל אחוז הטבעונים הגבוהה ביותר בעולם ביחס לאוכלוסיה, כ5%. הפרויקט הגדול האחרון של העמותה היה פרסומת שהופיעה בפריים טיים והגיעה למיליוני אנשים בארץ ובעולם. הפרויקט הבא של העמותה הוא הרצאת ה-10 מיליון - הרצאה שתשפיע על מאות אלפי אנשים לעשות את המעבר לתזונה טבעונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully