וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם קאזאן: בוטבול הפסיד בקרב על הארד, הדחה מוקדמת למוקי

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 17:47

בוטבול השיג שלושה ניצחונות, אבל נעצר בחצי הגמר והחמיץ הזדמנות למדליה. שגיא מוקי נכנע כבר בסיבוב השני, שריר בבית הניחומים

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. AP
אכזבה ברוסיה. מוקי/AP

תחרות הג'ודו מסבב הגרנד סלאם שמתקיימת בקאזאן, נמשכה היום (חמישי) עם פספוס מדליה של טוהר בוטבול. הג'ודוקא שמתחרה במשקל עד 73 ק"ג, עלה אוטומטית לסיבוב השני ובו גבר על יריב רוסי, שספג שלוש אזהרות והפסיד. בשמינית הגמר המתין לו אלונסו וונג הפרואני ובוטבול גבר עליו בקלילות רבה עם איפון אחרי כשתי דקות וחצי. בסיבוב הבא הישראלי ניצח את ואדזים שוקה הבלארוסי ועלה לחצי הגמר.

בחצי הגמר בוטבול הפסיד למחמדבק מחמדבקוב הרוסי ונשר לקרב על מדליית הארד. היריב שעמד בינו לבין הפודיום היה ויקטור סקבורטוב המולדובי, שמייצג את איחוד האמירויות, והוא ניצח בזכות ווזארי את הישראלי שהתקשה וגם צבר שני עונשים.

עוד לפני בוטבול, היום של הישראלים דווקא נפתח עם אכזבה גדולה, כששגיא מוקי שמתחרה במשקל עד 81 ק"ג, עלה אוטומטית לסיבוב השני, אבל שם הפסיד לגיוסיון בובוייב האוזבקי והודח.

גילי שריר שמתחרה במשקל עד 63 ק"ג, עלתה אוטומטית לסיבוב השני ושם גברה על גקה ואן דן ברח ההולנדית. בסיבוב הבא חיכתה לה יריבה מסלובניה שגברה עליה ושלחה את הישראלית לבית הניחומים. ניצחון היה מעלה את שריר לקרב על מדליית ארד, אבל היא נכנעה לג'ודוקא ספרדית וסיימה דרכה.

התחרות תסתיים מחר עם השתתפותם של שלושה ג'ודוקא ישראלים: לי קוכמן (עד 90 ק"ג), פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג), ענבר לניר (עד 78 ק"ג)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully