וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן על המחווה לקורבנות האסון במירון: "זה היה רגע מרגש, כמעט בכיתי"

החלוץ סיפר על התחושות אחרי השער נגד בטיס ורמז שלא ימשיך בויאדוליד אם הקבוצה תרד ליגה: "הוכחתי שאני שייך לרמות הגבוהות"

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. David S. Bustamante, GettyImages
חייב להמשיך לכבוש. וייסמן/GettyImages, David S. Bustamante

הסטטיסטיקה מוכיחה: שון וייסמן אחד החלוצים היעילים בספרד בתקופה האחרונה. בחודש האחרון בו וייסמן הספיק לחזור מפציעה, לכבוש שני שערים חשובים ולבשל שער נוסף שסייעו מאוד לריאל ויאדוליד במאבקי ההישארות בליגה, הוא מציג מספרים מרשימים.

וייסמן עומד בחודש החולף על ממוצע של 0.68 שערים ל-90 דקות, הנתון הרביעי בטיבו בליגה הספרדית מבין החלוצים המרכזיים ששיחקו לפחות 50 אחוז מהדקות בפרק הזמן הזה. כמו כן, הוא מבשל 0.34 שערים ובועט לשער 1.36 פעמים - מה שמציב אותו במקום השלישי בליגה בשתי הקטגוריות.

בסך הכל, יוצר וייסמן בחודש האחרון 0.68 מצבי הבקעה פר 90 דקות, מקום רביעי בין החלוצים בליגה. גם במאבקים פיזיים הוא לא רע בכלל, עם ניצחונות ב-3.07 מטבקים פר 90 דקות (מקום 9 בליגה).

כעת ויאדוליד חייבת שישמור על כושרו הטוב. אמש התברר שפביאן אוריאנה, שחולק עם וייסמן את מלכות השערים של הקבוצה העונה עם שישה כיבושים, נפצע וככל הנראה לא יחזור העונה. לויאדוליד שמדורגת במקום ה-17 בטבלה עם נקודה מעל הקו האדום, מחכים ארבעה משחקים קשים עד סוף העונה - נגד ולנסיה וסוסיאדד בחוץ ונגד ויאריאל ואתלטיקו מדריד בבית).

"ויאדוליד תצטרך לקבל את שון וייסמן בשיאו כדי להישאר בליגה. נכון לעכשיו, היא חייבת להסתמך על יכולת הכיבוש שלו", כתבו בתקשורת המקומית.

שון וייסמן ריאל ויאדוליד. GettyImages
לא מוכן להתחייב שיישאר. וייסמן/GettyImages

היום השתתף וייסמן במסיבת העיתונאים של ויאדוליד לקראת המשחק מול ולנסיה ביום ראשון ואמר: "נכון שלקח לי קצת זמן להתאקלם לליגה הספרדית, אבל עכשיו אני מרגיש בנוח ושייך לליגה ולרמה הזאת. אני חושב שהוכחתי שאני יכול לשחק בליגה הזו ואני מקווה להמשיך לעשות זאת ולכבוש עוד שערים".

כמו כן, נשאל וייסמן האם יהיה מוכן לשחק בליגה השנייה בספרד אם ויאדוליד תרד והשיב: "אני לא מתכוון לענות על השאלה הזאת, כי אני לא חושב שנרד. אני אשמח להישאר בקבוצה, ואעשה הכל כדי שנבטיח את ההישארות".

על שני השערים שנפסלו לו בשני המשחקים האחרונים אמר: "זה מאכזב, אבל לפעמים ה-VAR עובד לטובתך ולפעמים לרעתך. אחרי שאתה כובש והשער שלך מבוטל, אתה מתפלל שה-VAR לא יהיה קיים. אבל למען האמת, אני אשמח שבכל משחק אכבוש שער אחד שייפסל ושער אחד שייחשב".

בספרד התעניינו במחווה של וייסמן לקורבנות האסון בהר מירון אחרי השער שכבש במחזור האחרון נגד בטיס. כזכור, אחרי שכבש סימן וייסמן "45" באצבעותיו, לציון מספר ההרוגים באסון הקשה. וייסמן נשאל על המחווה ואמר: "זה היה רגע מאוד אמוציונלי עבורי, כמעט בכיתי. לאורך כל היום הזה הייתי עצוב מאוד בגלל מה שקרה בישראל, אבל הייתי חייב להמשיך לעשות את העבודה שלי, כי יש לי חובה גם כלפי המועדון וכלפי האוהדים. זה היה יום קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully