וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב עדיין לא חוגגים הישארות ומחכים לבית הדין

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 10:13

האדומים קרובים להבטחת מקומם בליגת העל לעונה נוספת ומחמיאים לג'יי פי טוקוטו שהצטיין בניצחון בהרצליה. במועדון מקווים שהדיון המשמעתי בעניינם יסתיים רק בקנס. איתי שגב מועמד מוביל להצטרף בעונה הבאה

הפועל תל אביב עשתה אמש (רביעי) צעד חשוב מאוד לקראת הישארות בליגה לעונה נוספת בזכות ניצחון ביתי קשה 79:82 על בני הרצליה. הקבוצה של דני פרנקו תישאר בוודאות אם תנצח שני משחקים נוספים, או אם תנצח משחק אחד, ובני הרצליה או מכבי חיפה ירשמו הפסד נוסף עד לסיום העונה.

בהפועל תל אביב היו מרוצים מאוד מהניצחון שהושג בתום מאבק עיקש של היריבה מהשרון, "זה לא היה ניצחון יפה, אבל בשלב הזה אנחנו לוקחים כל ניצחון שאפשר כדי לגמור את הסיפור הזה", אמרו בקבוצה. מי שזכה להרבה מחמאות במשחק הוא ג'יי פי טוקוטו שסיים עם 21 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. טוקוטו מחזיק בחוזה לעונה נוספת, ובקבוצה מרוצים מההתאוששות שלו מהפציעות שפקדו אותו במהלך העונה.

אלישי כדיר שחקן בני הרצליה מול ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מרוצים מההתאוששות שלו. טוקוטו/אודי ציטיאט

מלבד טוקוטו חתומים לעונה הבאה בר טימור, רז אדם וים מדר שנמצא עדיין בהליך בוררות עם הקבוצה כשהוא טוען שבסוף העונה הוא רשאי להשתחרר בחינם. בקבוצה צפויים לצרף לפחות שחקן ישראלי אחד לסגל, כשאחד המועמדים הבולטים לחבור לשיתוף פעולה עם דני פרנקו הוא איתי שגב ששיחק העונה במדי גראבלין הצרפתית, ושב לאחרונה לפעילות אחרי פציעה ארוכה.

במקביל להישג הספורטיבי יגיעו היום אנשי הקבוצה, כולל המאמן דני פרנקו, לבית הדין של איגוד הכדורסל לדיון משמעתי בנוגע לאירועי המשחק שלהם נגד הפועל חולון. בהפועל תל אביב מקווים כי הדיון יסתיים בקנס כספי בלבד, ולא בסגירת יציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully