וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דינוס מיטוגלו בראש הרשימה של מכבי תל אביב, קלויארו מועמד לאנאדולו ומונאקו

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 12:54

ביוון טוענים ששחקן הפנים של פנאתינייקוס מחוזר ע"י הצהובים, אבל מכוון ל-NBA. קלויארו צפוי לעזוב וזוכה להתעניינות ביורוליג

ולדימיר שטימאץ, הכוכב האדום בלגרד, מול דינוס מיטוגלו, פנאתינייקוס. Darko Vojinovic, AP
על הכוונת של ספרופולוס? מיטוגלו, מימין/AP, Darko Vojinovic

ביוון טוענים: דינוס מיטוגלו נמצא בראש סדר העדיפויות של מכבי תל אביב לקראת הקיץ. שחקן הפנים בן ה-25 (2.10) מחזיק בחוזה לעונה נוספת בפנאתינייקוס, אולם הישארותו מוטלת בספק לפי הדיווחים המקומיים האחרונים.

מיטוגלו חולם לשחק ב-NBA ומקווה להגשים את החלום בקיץ הקרוב, אולם אם זה לא יקרה, נראה שצפוי מאבק על שירותיו. מלבד מכבי תל אביב, גם אולימפיאקוס מביעה התעניינות בשחקן הפנים המגוון, אולם לפי הדיווח, הסיכויים של הקבוצה מפיראוס הם הנמוכים ביותר.

לפי הדיווח, יאניס ספרופולוס נחוש להחתים בן ארצו ולהביאו לישראל, ככל הנראה על המשבצת של דראגן בנדר. יחד עם זאת, ביוון טוענים שאם מיטוגלו לא ימצא קבוצה ב-NBA, לפאו יהיו סיכויים גבוהים להחתימו על חוזה חדש וארוך טווח שיעגן בתוכו סעיפי יציאה כבדים ל-NBA ולקבוצות אחרות באירופה.

מיטוגלו העמיד העונה ממוצעים של 9.3 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ביורוליג. בליגה היוונית הוא עומד על ממוצעים של 9.7 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים.

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בדרך לקבוצת יורוליג אחרת?/לירון מולדובן

עוד במכבי תל אביב: באיטליה מדווחים שאנג'לו קלויארו שצפוי לעזוב את מכבי תל אביב בסוף העונה, זוכה להתעניינות משתי קבוצות יורוליג: אנאדולו אפס ומונאקו. הפורוורד חתום לעונה נוספת בשורות הצהובים, אבל הקבוצה צפויה לשחרר אותו.

כעת לפי הדיווח, הוא יצטרך לבחור בין הקבוצה השאפתנית מאיסטנבול בה הוא צפוי לקבל תפקיד משני, לבין תפקיד מרכזי יותר בקבוצה הצרפתית הצנועה יותר, שהבטיחה את מקום במפעל בעונה הבאה בזכות ההעפלה לגמר היורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully