וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח בישראל בגמר ליגת האלופות: פרנצ'סקו טוטי

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 9:11

אחרי רונלדיניו, דל פיירו ופירלו: כוכב הכדורגל האיטלקי יגיע לארץ בחודש מאי כחלק מהמסורת של היינקן לחגיגת גמר ליגת האלופות עם אגדות כדורגל מכל הזמנים

פרנצ'סקו טוטי במדי רומא בשנת 2005. GettyImages
פרנצ'סקו טוטי במדי רומא בשנת 2005/GettyImages

בשנים האחרונות, רגע לפני גמר ליגת האלופות, הגיעו לישראל כוכבי כדורגל מהשורה הראשונה - לואיש פיגו, רונאלדיניו, אלסנדרו דל פיירו ואנדריאה פירלו נמנו עם האורחים של המותג היינקן, נותן החסות הרשמי של ליגת האלופות. בשנה תביא היינקן לישראל את אגדת הכדורגל האיטלקי פרנצ'סקו טוטי לביקור בן 48 שעות. טוטי ישתתף במגוון אירועים, בהם ערב צפייה מיוחד בגמר ליגת האלופות.


בפעילות ייעודית מטעם "היינקן" יהיה ניתן לזכות בליווי של טוטי במהלך ביקורו בישראל, ואף צפייה משותפת איתו בערב הגמר.

לאורך כל הקריירה בת 25 השנים שלו, טוטי שיחק במדי רומא, איתה זכה באליפות איטליה, פעמיים בקופה איטליה ופעמיים בסופר קאפ האיטלקי. כמו כן, הוא מחזיק בשיא ההופעות והשערים של רומא. התקשורת האיטלקית העניקה לטוטי כינויים רבים והוא נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים האיטלקיים בכל הזמנים, ולשחקן הטוב ביותר של רומא אי פעם.

אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת הבירות בטמפו: "אחרי השנה המאתגרת שעברה הקהל הישראלי היה חשוב לנו בהיינקן לחזור למסורת ליגת האלופות של המותג מהשנים האחרונות. בשנה הקודמת חגגנו בדרייב-אין יוצא דופן עם ג'ון טרי, השנה אנחנו שמחים להביא, שוב, אגדה חיה לישראל: פרנצ'סקו טוטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully