וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל רוצה להשאיר את זידאן, אבל הוא מחכה: "אי אפשר לדעת מה עובר לו בראש"

אחרי ההדחה, בספרד עוסקים בעתידו של המאמן ובצרפת קוראים לו להחליף את דשאן בנבחרת: "הוא לא העביר אף מסר חיובי לריאל מדריד"

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יעזוב מיוזמתו? זידאן/רויטרס

אחרי ההדחה מליגת האלופות, בספרד שוב עוסקים בעתידו של זינדין זידאן בריאל מדריד. ב"אס" טוענים שגם אחרי ההפסד 2:0 אמש (רביעי) לצ'לסי, עתידו של המאמן עדיין תלוי באוויר.

לפי הדיווח, ריאל משוכנעת שזידאן צריך להישאר על הקווים אחרי שהוביל את הקבוצה למסע התאוששות מרשים בחלק השני של העונה, הביא אותה לשלבים המכריעים בליגת האלופות והשאיר אותה בתמונת האליפות בספרד. זידאן חתום לעונה נוספת בקבוצה, אולם גם בספרד מבינים שהסטטוס שלו לא ברור, ועדיין לא ידוע מה הוא יחליט.

"זידאן לא משאיר אף סימן שהוא מתכנן לכבד את החוזה ולהישאר בריאל", ציינו ב"אס". "כמו תמיד אצלו, אי אפשר לדעת מה עובר לו בראש. לזידאן יש יושרה פנימית שלא תאפשר לו להוביל את הפרוייקט אם הוא מרגיש שהוא לא רוצה את זה ב-100 אחוז. כרגע, נראה שזה המצב".

במקביל, בצרפת קוראים לזידאן להחליף את דידייה דשאן בנבחרת צרפת אחרי מונדיאל 2022. לפי חלק מהדיווחים, זידאן מתכנן לקחת שנת שבתון בסוף העונה, כדי להתכונן לתפקידו הבא בנבחרת שהצעיד בתור שחקן לזכייה במונדיאל 1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully