וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "היה ברור ששתי הקבוצות מבינות את המשמעות של המשחק"

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 0:09

מאמן הפועל תל אביב נשם לרווחה אחרי ה-79:82 על הרצליה ודיבר על הדיון הצפוי שלו: "אני לא אחד שמתפרע, אני איש חינוך"

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
יכול לנשום. פרנקו/אודי ציטיאט

הפועל תל אביב רשמה הערב (רביעי) ניצחון חשוב מאוד עם 79:82 מול בני הרצליה במשחק שפתח את הפלייאוף התחתון וסידר לאדומים יתרון של שלושה משחקים מהקו האדום.

שרון דרוקר מאמן בני הרצליה. אודי ציטיאט
המצב ממשיך להיות קשה. דרוקר/אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר: "אני מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית. זה לא היה משחק יפה לצפייה. בתקופה שאני פה זה היה המשחק הפחות טוב והשוטף שלנו. לא באנו טוב למשחק הזה, הרבה פציעות, שחקנים שלא היו כשירים לשחק והיו צריכים לשחק. הרצליה באה לפה עם סגל חסר, אבל זו לא קבוצה שחוטפת בראש, הם מוצאים את הדרך לחזור. לא מצאנו את השטף ההתקפי שלנו. היה משחק טיפוסי של קבוצות לחוצות שמבינות את המשמעות של המשחק ומרגישות שכל התקפה יכולה להיות מכריעה. מה שחשוב זו התוצאה הסופית ולתת לשחקנים להתאושש".

על ההרחקה שלו במשחק הקודם אמר פרנקו: "בגלל שיש דיון משמעתי מחר אני לא רוצה להגיב לדו"ח. אני 31 שנים מאמן בכדורסל הישראלי, מעולם לא הורחקתי או עמדתי לדין. כמעט כולם מכירים אותי מספיק טוב, לא רוצה להתייחס לדברים שנכתבו שם. מי שהיה במשחק ראה, ומי שלא יראה מחר. אני לא אחד שמתפרע, אני איש חינוך, עם תואר בחינוך ומורה בבתי ספר. כל הקבוצות פה בסיטואציה לא פשוטה, זה מועדון שגדלתי בו וחשוב לי שהוא יצליח, על כולנו יש לחץ גדול, גם על השופטים, גם על המאמנים והשחקנים. אם זה קרה פעם אחת ב-31 שנה, אז שזה יקרה עוד פעם בעוד 31 שנה".

מאמן המפסידה שרון דרוקר אמר אחרי המשחק: "היו חסרים לנו דברים קטנים, עצירות על סוף שעון, סלים גדולים שלהם, פה החטאה מתחת לסל, שם עונשין. הכתבנו את הקצב, שמרנו טוב, לא איבדנו כדורים יותר מדי. מי שיישאר בליגה זה הקשוחים. זה מה שהקבוצה שלי צריכה לעשות כדי לשרוד. אנחנו עם חוסרים, עברנו שנה מטורפת, הכי קל זה לספור את הפציעות שלנו וזה לא ייתן כלום. אנחנו מנסים לשרוד עם מה שיש, ולהרביץ, רק כדי להישאר בליגה. יש עוד חמישה משחקים בשבועיים וחצי. צריך לתת כל מה שיש. אנחנו תלויים בעצמנו".

קרביץ ומקס עשו עבודה טובה, נתתי להם מילים טובות בחדר הלבשה. הסיטואציה מוזרה לי, לא הייתי בתחתית אף פעם. אני לא קבלן הישארויות, לא הייתי שם. אני בוחן את עצמי, אני רוצה לתפקד טוב, לבוא מוכן, ולהדביק את החבר'ה באופטימיות וקשיחות כדי שנוכל להישאר בליגה. זה חשוב לי אישית וגם למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully