וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאונט עקץ את קרוס וריאל מדריד: "אולי עכשיו הם מוטרדים מאיתנו"

צ'לסי באופוריה אחרי העלייה לגמר האלופות: הכישרון הצעיר שלח מסר לקשר ריאל שהביע זלזול, אואן החמיא וטען ש"הוא יכול להפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם", טוכל חוגג מאזן נדיר מול המאמנים הבכירים, טיאגו סילבה בדרך לחוזה חדש. התגובות והמספרים

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

כשתומאס טוכל החליף את פרנק למפארד לקראת סוף ינואר, צ'לסי היתה על הקרשים. הבלוז היו מדורגים במקום השמיני באנגליה, מרחק שבע נקודות מהמקום הרביעי. הערב (רביעי) מסע ההתאוששות הקסום הגיעה לשיא, ולפתע צ'לסי בגמר ליגת האלופות, בגמר הגביע האנגלי, ובמקום הרביעי בפרמיירליג. הבלוז היו עדיפים על ריאל מדריד, ניצחו 0:2 (1:3 בסיכום המשחקים) והעפילו בצדק לגמר, שם תחכה להם מנצ'סטר סיטי ב-29 במאי. טימו ורנר (28) ומייסון מאונט (85) כבשו בסיומו של ערב ענק בסטמפורד ברידג'.

טוכל כבר נכנס לספרי ההיסטוריה של הענף כשהפך למאמן הראשון אי פעם שמוליך שתי קבוצות שונות לגמר ליגת האלופות בשנתיים רצופות (אשתקד הפסיד עם פריז סן ז'רמן לבאיירן מינכן). כעת ינסה לתקן ולהצעיד את צ'לסי לזכייה שנייה בתולדותיה בתואר. הבלוז הגיעו בעבר פעמיים לגמר - ב-2007/08 הפסידו עם אברהם גרנט למנצ'סטר יונייטד אחרי דו-קרב פנדלים קורע לב, וב-2011/12 ניצחו מהנקודה הלבנה את באיירן מינכן.

כובש השער השני של צ'לסי מייסון מאונט אמר: "אני לא יכול לתאר את זה. הייתה לנו הופעה נהדרת הלילה. היה משחק קשה מאוד. ידענו שהם יבואו ויתנו הכול, אבל עבדנו קשה. אני חושב שהיינו צריכים לכבוש חמישייה. אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו הלילה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. היה 0:1 לנו כשכבשתי אבל זה לא משנה כי שער שלהם היה מחזיר אותם אל המשחק. לכבוש שער כזה לפני הסיום, יכולת להבין מהחגיגות איזה שער גדול זה והוא נתן לנו מרווח נשימה גדול לחמש הדקות האחרונות. נתנו הכול והראינו כבר במחצית הראשונה שאנחנו מלאי תשוקה ורוצים לנצח. עוד לא זכינו בכלום. אני מקווה שנופיע בגדול לשני משחקי הגמר שלנו ונוכל לזכות". על השער של טימו ורנר אמר האנגלי: "אמרתי לטימו שזה בטח הרגיש כמו נצח, הזמן הזה שלקח לכדור לרדת מהמשקוף למטה. אנחנו מאושרים מאוד בשביל טימו". על העובדה שמצפה להם גמר מול מנצ'סטר סיטי אמר מאונט: "יש לנו קודם משחק נגדם בשבת. שיחקנו נגד סיטי כבר שלוש פעמים העונה, אז יהיה משחק מדהים".

מאונט לא שכח לעקוץ את טוני קרוס שלפני צמד המשחקים טען ששחקני צ'לסי לא מטרידים אותו במיוחד. "ראיתי שאחד השחקנים שלהם אמר לפני המשחקים שאנחנו לא גורמים לו להדיר שינה בתור שחקנים אינדיבידואלים. אולי עכשיו אנחנו מדירים ממנו שינה בתור קבוצה", אמר.

באנגליה החמיאו למאונט, שסיפק יכולת פנטסטית ביום שאחרי ההצגה של פיל פודן במנצ'סטר סיטי, והוכיח שוב שלנבחרת אנגליה מצפה עתיד מזהיר. "מאונט, כמו פודן, יכול להפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם. הוא היה הערב פשוט פנומנלי", אמר מייקל אואן.

אואן החמיא גם לאנגולו קאנטה שנבחר לאיש המשחק ואמר: "לפעמים אנשים נוטים לשכוח שהוא הקשר הטוב בעולם בשנים האחרונות".

תומאס טוכל שמציין ארבעה חודשים בצ'לסי במהלכם ניצח את זינדין זידאן, פפ גווארדיולה, יורגן קלופ, ז'וזה מוריניו, קרלו אנצ'לוטי ודייגו סימאונה (פעמיים), ובשבעת המשחקים הללו לא ספג ולו שער אחד, אמר בסיום: "הגיע לנו לנצח. המחצית הראשונה הייתה קשה כי ריאל החזיקה הרבה בכדור וגרמה לנו לסבול. אבל היינו מסוכנים מאוד בהתקפות המתפרצות ולא איבדנו את התשוקה בהגנה. במחצית השנייה, היינו מסודרים טוב יותר מבחינה הגנתית והייתה הופעה פנטסטית, יכולנו לכבוש מוקדם יותר כדי להיות בטוחים. אבל עכשיו זה לא הזמן לביקורת. זה הישג פנטסטי וברכות לקבוצה".

קפטן צ'לסי ססאר אספיליקואטה: "הייתה לנו יריבה קשה, אבל הקבוצה שיחקה טוב מאוד והצלחנו לכבוש שני שערים. אנחנו לא יכולים לשכוח את ההצלות של אדואר מנדי במחצית הראשונה. במחצית השנייה היינו יותר טובים בבירור והיו לנו מצבים כדי לכבוש שערים נוספים, נלחמנו חזק מאוד. בקמפיין הזה בליגת האלופות שיחקנו נגד שתי קבוצות ספרדיות בנוקאאוט, אבל הדבר הכי חשוב שאנחנו בגמר. יש עוד צעד אחד בדרך וננסה לזכות בגביע כמובן. יש לנו סגל נהדר, כולם דוחפים חזק באימונים כדי להיות ביחד ולהילחם ביחד. זה הישג ענק ויצרנו קבוצה חזקה. יש לנו הרבה על מה להילחם".

במקביל, מדווח פבריציו רומאנו שטיאגו סילבה שמסיים חוזה בסוף העונה, יקבל בקרוב חוזה חדש, כשתומאס טוכל והנהלת צ'לסי "מרוצים ממנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully