וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה ערכו פעילויות לכבוד יום הסחר ההוגן

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 23:22

מוליכת הליגה ציינה את היום כששחקניה לבשו חולצות עליהן נכתב "סחר הוגן" והשתמשו בכדור עם כיתוב דומה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

היום (רביעי) מציינים ברחבי העולם את יום הסחר ההוגן. העיר חיפה היא המייצגת של מדינת ישראל ומוגדרת כ"יישוב סחר הוגן" (fair trade israel). מוליכת הליגה, מכבי חיפה ערכה אימון לקראת סדרת המשחקים שלה במסגרת ליגת העל וגביע המדינה ושחקני הקבוצה השתמשו במהלך האימון בכדור "סחר הוגן". בתום האימון, לבשו שחקני מכבי חיפה את חולצות "סחר הוגן" וקראו להשתמש במוצרים אלו.

שחקני מכבי חיפה ביום המודעות העולמי לסחר הוגן. Alastair Grant, AP
שחקני מכבי חיפה ביום המודעות העולמי לסחר הוגן/AP, Alastair Grant

כדורי הכדורגל נעשים עד היום בתפירה ידנית, אשר במקומות רבים כרוכה בניצול של ילדים שעובדים למעלה מ16 שעות ביום, ללא הפסקות, על הריצפה ומקבלים פחות מ1.90$ ליום. כדור סחר הוגן יוצר כאשר כל העובדים לאורך שרשרת האספקה קיבלו שכר מחייה ולא עבדו יותר מ-9 שעות ביום. תו סחר הוגן על הכדור מאשר לנו שהכדור שאיתו אנחנו משחקים את הספורט שאנחנו כל כך אוהבים לא גרם לסבל או לניצול של בני אדם.

מכבי חיפה משמשת כחלוצה בישראל ומציבה את נושא הסחר הוגן במיינסטרים הישראלי. קבוצה אשר מזוהה עם ערכים כמו קבלת השונה ודאגה לחלש, אשר מצטלמת עם חולצות וכדורגל סחר הוגן, עושה הסברה הכרחית למיליוני חובבי הכדורגל בישראל על כך שיש אלטרנטיבה למוצרים שמיוצרים תוך ניצול מכפיר של אנשים ושל הסביבה. הזיהוי של מכבי חיפה עם המותג של סחר הוגן, אשר עדיין לא מוכר בישראל, מהווה דוגמא לקהל הישראלי שניתן בתור צרכנים לקחת אחריות על היצרנים של המוצרים אותם אנו צורכים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully