וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו די קאניו: "ז'וזה מוריניו הכי גרוע שיש, זה כמו להחתים שחקן גמור"

באיטליה חשפו הקלטה של שחקן העבר האגדי מבקר בחריפות את מאמן רומא החדש: "הוא רק רוצה כסף, בעטו אותו מכל מקום בגלל האופי שלו"

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
חוטף לא מעט ביקורות. מוריניו/רויטרס

באיטליה ממשיכים לעסוק במינויו המפתיע של ז'וזה מוריניו למאמנה החדש של רומא, החל מהעונה הבאה. בעוד "המיוחד" זכה למחמאות ממספר פרשנים, הוא אינו קונצנזוס כפי שהיה בעבר.

"הוא הכי גרוע שיש", נשמע פרשן "סקיי איטליה" פאולו די קאניו אומר, בהקלטה שהודלפה לתקשורת האיטלקית. כוכב העבר של לאציו אמר את הדברים בהודעה קולית ששלח לחבר, ובה הרחיב: "אני מבין שהייתם זקוקים לשם גדול, אבל זה כמו להחתים שחקן שכבר גמר את הסוס. מוריניו פשוט רצה ג'וב עם כסף, הוא פוטר בפעם השלישית בארבע שנים, בעטו אותו מכל מקום בגלל האופי שלו".

די קאניו הוסיף ואמר: "עכשיו טוטנהאם העיפה אותו בגלל התוצאות וחוסר היכולת שלו לקחת את הקבוצה לרמה אחרת, אחרי שנתיים והמון כסף שהוציא. בהתבסס באווירה סביב רומא הוא יהיה בסדר, אולי תיהנו מכמה מסיבות עיתונאים, כי השערוריות שלו מבדרות, אבל אני מבטיח לך - כדי לבנות מחדש קבוצה, הוא הכי גרוע שיש. עד לפני שבע שנים הוא היה המאמן האהוב עלי, אפילו יותר מפפ גווארדיולה".

גם המנהל המקצועי של קטאניה לשעבר פייטרו לה מונאקו, שהסתכסך בעבר עם מוריניו, לא חסך בביקורות: "כשאתה מביא מישהו כמוהו, כדאי שתצפה מרחץ דמים בשוק ההעברות. ז'וזה זקוק לקבוצה משלו, עם שחקנים ברמה מסוימת - שחקנים שלרומא אין כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully