וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה ירדה אל מתחת לקו האדום, כפר שלם ירדה לליגה א'

דרמת ענק בלאומית: שער של אחמד זהאי בדקה ה-95 סידר לעכו 1:2 בעפולה והוריד את המלאבסים, שהפסידו 2:0 בחוץ לאום אל פאחם. הקבוצה של עומר פרץ ירדה למרות 0:2 על אחי נצרת

אוהדי הפועל נוף הגליל חוגגים עלייה לליגת העל/אודי ציטיאט

מחזור לפני סיום העונה בלאומית, קיבלנו דרמת ענק במאבקי הירידה. הפועל עכו ניצחה בעפולה 1:2 עמוק בתוספת הזמן ועלתה אל מעל הקו האדום על חשבון הפועל פתח תקוה, שהפסידה 2:0 בחוץ לאום אל פאחם ולא תלויה בעצמה במחזור הסיום. הפועל כפר שלם ניצחה 0:2 את אחי נצרת אך ירדה מעשית לליגה השלישית. בפלייאוף העליון הפועל ירושלים והפועל נוף הגליל חגגו עוד ניצחון לקראת החזרה לליגת העל.

דני עמאר הפועל אום אל פאחם חוגג. מאור אלקסלסי
הטריף את אום אל פאחם. עמאר/מאור אלקסלסי

פלייאוף תחתון

הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 0:2

אחרי שהייתה עמוק מתחת לקו האדום, קאמבק נהדר של הפועל פתח תקוה בפלייאוף שכלל חמישה משחקים ללא הפסד וללא ספיגה, העלה אותם לפני המשחק הזה למקום שממנו נשארים בלאומית. אלא שהרצף הזה נעצר אצל אום אל פאחם, שהכניעה לראשונה את עומר כץ בפלייאוף. הבשורה המרה יותר למלאבסים הגיעה מעפולה, שם הפועל עכו ניצחה בתוספת הזמן והמשמעות: הפועל פתח תקוה מתחת לקו האדום ולא תלויה בעצמה במחזור הסיום של העונה, אולי בדרך לירידה היסטורית לליגה א'. עצוב.

עוד בוואלה!

נוף הגליל מתחילה בהכנות לעונה הבאה: "המאמצים מתמקדים בגיוס ספונסרים"

לכתבה המלאה
ענר שכטר הפועל פתח תקוה מאוכזב. מאור אלקסלסי
איזו אכזבה. ענר שכטר/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

דקה 22: שגיא דרור פרץ בצד שמאל ושלח כדור רוחב לאליאור משעלי שנותר פנוי ורק היה צריך לבעוט פנימה, אבל גלגל כדור חלש החוצה.

דקה 28: רגע שנוי במחלוקת בעכו. קוטאליה נשלח לעומק, עבר את צליל נחמיה וגם חלף על פני עומר כץ השוער שנראה שהכשיל אותו. חכמון הורה להמשיך והפועל פתח תקוה ניצלה.

דקה 34: גול! אום אל פאחם עלתה ל-0:1 מוצדק משער של דני עמאר, שקיבל הרמה מצד שמאל ונגח כדור מדויק. עומר כץ עמד ונכנע לראשונה בפלייאוף.

דקה 37: אביב סאלם הרים כדור מצד ימין ומצא את צליל נחמיה חופשי לגמרי, אבל הבלם נגח ממטר לגופו של ליטבינוב.

דקה 88: גול! אום אל פאחם עלתה ל-0:2 והכריעה את המשחק אחרי שתומאס פרינס קיבל כדור רוחב מצד שמאל ובעט כדור שעומר כץ הצליח רק לגעת בו. הפסד ראשון וספיגות ראשונות למלאבסים בפלייאוף.

לבאן קוטאליה הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
עומר כץ מכשיל את קוטאליה. חכמון התעלם/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - הפועל עכו 2:1

עפולה הגיעה רגועה לגמרי לפלייאוף התחתון, אבל למרות זאת לא עשתה הנחות וצברה 10 נקודות. גם הפעם עפולה הייתה בעניינים והחמיצה בלי הפסקה, אבל שער של זהאי אחמד עמוק בתוספת הזמן קבע: עכו עולה אל מעל הקו האדום מחזור לפני סיום העונה על חשבון הפועל פתח תקוה שהפסידה אצל אום אל פאחם. אחמד היה גם זה שכבש את הראשון בדקה ה-80, אך מיד לאחר מכן אנטוניני צ'ולינה עד הסיום הדרמטי כל כך, שעשוי להשאיר את עכו בליגה.

דקה 80: גול! עכו עלתה ל-0:1 קריטי אחרי שזהאי אחמד קיבל כדור מטווח של 16 מטרים ובעט פצצה לרשת הגבוהה.

דקה 81: גול! עפולה חזרה מיד למשחק עם שער של אנטוניני צ'ולינה שקיבל מתנה מההגנה ובעט שטוח בשמאל לרשת. 1:1.

דקה 95: גול! איזו דרמת ענק בעפולה. זהאי אחמד נותר חופשי מקרוב וקבע בקלות 1:2. השער הזה העלה את עכו מעל הקו האדום והוריד לשם את הפועל פתח תקוה.

אוהדי הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
הגיעו בכמות יפה אך לא עזרו הפעם. אוהדי הפועל פתח תקוה/מאור אלקסלסי

מכבי אחי נצרת - הפועל כפר שלם 2:0

נועלת הטבלה הייתה צריכה נס כדי להתקדם למקום ה-14 ולהשאיר לעצמה סיכוי דרך המבחנים, אבל ההפסד של הפועל פתח תקוה הוריד אותה לליגה א' אחרי עונה אחת ללא קשר לתוצאה שלה במשחק הזה. כפר שלם את שלה עשתה בסופו של דבר עם שערים של ירין אברהם ושער עצמי של בושנאק, אך ההפסד 1:0 בחוץ להפועל פתח תקוה לפני שני מחזורים במשחק שבו היא היתה מצוינת, חרץ את גורלה.

דקה 9: גול! כפר שלם עלתה ל-0:1 מהיר מנגיחה מדויקת של ירין אברהם לכדור קרן.

דקה 47: גול! כפר שלם עלתה ל-0:2 משער עצמי של טארק בושנאק שדחק לשערו הוא כדור רוחב של מייקל אולהה.

הפועל רעננה - הפועל כפר קאסם 0:2

שתי המנצחות הגדולות של מחזור אמצע השבוע הבטיחו סופית ורשמית את ההישארות למרות שרעננה הייתה זו שחגגה הפעם עם ניצחון נוסף בפלייאוף. שניר שוקר כבש את הראשון (17), אמרי וולשמן הכפיל עוד לפני המחצית לרעננה, שתקווה להיות פקטור במאבק העלייה בעונה הבאה ולא קבוצת פלייאוף תחתון.

אוהדי אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
השרו אווירה של משחק עונה. אוהדי אום אל פאחם/מאור אלקסלסי

פלייאוף עליון

הפועל נוף הגליל - הפועל איכסל 0:5

משחק הבית האחרון לעונה זו של מוליכת הלאומית הסתיים עם חגיגה גדולה מול איכסל שהפכה להיות השטיח של הפלייאוף. דובב גבאי (צמד) ומחמוד ג'אבר קבעו 0:3 כבר אחרי 10 דקות. דייויד אקווה וגיא דיין הוסיפו במחצית השנייה.


הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 0:1

העולה הנוספת לליגת העל נתנה עוד סיבה לאוהדיה לחגוג עם עוד ניצחון בעונה הפשוט נהדרת שלה. עידן שמש מלך שערי הקבוצה החמיץ פנדל (59), אך תיקן בדקה ה-72 ושלח את האוהדים לחגוג יחד עם השחקנים את העלייה החד משמעית.

משחקים נוספים:

סקציה נס ציונה - בית"ר תל אביב בת ים 2:2

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully