וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: מוחמד סלאח המועמד המוביל להחליף את אמבפה בפ.ס.ז'

אם וכאשר תחליט למכור את כוכבה הגדול, עשויה האלופה הצרפתית להציע לליברפול 80 מיליון יורו עבור שחקן ההתקפה המצרי

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
עתידו בליברפול לא ברור. סלאח/רויטרס

לאחר ההדחה הכואבת בחצי גמר ליגת האלופות, יש בפריז סן ז'רמן כאלה שכבר עוסקים בעונה הבאה. לפי דיווח ב"לה פריזיאן" הערב (רביעי), סימנה האלופה הצרפתית את המחליף המועדף עליה, אם וכאשר תחליט למכור את קיליאן אמבפה: מוחמד סלאח.

אמבפה, שחוזהו יסתיים בקיץ 2022, טרם הודיע האם בכוונתו להישאר. אם יבחר שלא להאריך את חוזהו צפויה סן ז'רמן למכור אותו, כדי לא לאבד אותו בחינם, והמועמדת המובילה תהיה כמובן ריאל מדריד. במקרה כזה, תנסה קבוצתו של מאוריסיו פוצ'טינו להשתמש בכסף כדי להתחזק בכוכב-על חדש ותפנה לליברפול בנוגע למצרי.

"סלאח רוצה לעזוב בעונה הבאה, גם לאונרדו וגם נאסר אל-חלאיפי תמיד חשבו שהוא מועמד מצוין", נכתב. לפי אותו דיווח, הקריסה של ליברפול העונה לא תשאיר לה ברירה אלא לבצע זעזוע בסגל ולגרום לה לחשוב על מכירת חלק מכוכביה. פריז, כך נכתב, ניסתה לצרף כוכב ערבי גדול מאז הגעתו של אל חלאיפי ב-2011, ותהיה מוכנה לשלם 80 מיליון יורו עבור סלאח.

סן ז'רמן ממשיכה לחלום גם על ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, אך הסיכויים לצירוף אחד משני הכוכבים הגדולים בעולם נראים כרגע נמוכים. כשנשאל אמש לאונרדו על עתידם של אמבפה וניימאר, השיב: "כעת זה לא הזמן לדבר או להודיע על משהו, אנחנו רוצים לשמור על הכוכבים שלנו. צריך להיות גאים במה שעשינו, הצלחנו לצאת מסיטואציות לא פשוטות בעונה הזו. אני אופטימי לקראת העתיד. פוצ'טינו הגיע רק לפני מספר חודשים, כל הפרויקט הזה רק החל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully