וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק מאוהדי מכבי תל אביב מתכננים למכור כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה?

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 18:04

בקבוצות הווטסאפ של האוהדים הצהובים נפוצו שמועות לפיהן אוהדים ירוקים מנסים לרכוש כרטיסים למשחק העונה בכל מחיר. חלק מאוהדי האלופה כבר פנו להנהלה, שהבהירה: כל אוהד ירוק שיימצא ביציע של המארחת, יוצא מבלומפילד

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא שקט. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

מיני-סערה בקרב קבוצות הווטסאפ של אוהדי מכבי תל אביב בשעות האחרונות, לאחר שנפוצו שמועות לפיהן קיימים אוהדים של האלופה שמתכוונים למכור את הכרטיסים שלהם למשחק העונה ביום ראשון מול מכבי חיפה, לאוהדי הקבוצה היריבה.

מאחר שהביקוש בקרב אוהדי מכבי חיפה לכל כרטיס הוא היסטרי, מנסה חלק מהקהל הירוק לרכוש כרטיסים מאוהדי מכבי תל אביב ברשתות החברתיות, לאחר שהאלופה איבדה נקודות יקרות במירוץ האליפות במחזורים האחרונים ומגיעה למשחק העונה כשגם ניצחון לא יספיק לה למהפך בפסגה.

בשעות האחרונות, בכל קבוצות הווטסאפ של אוהדי מכבי תל אביב, מתפרסמות דרישות של הקהל הצהוב לרכוש כרטיסים רק עבור עצמם ולתמוך בכל מחיר בקבוצה, גם אם פחתו הסיכויים לאליפות. האוהדים אפילו התלוננו על כך אצל הנהלת הקבוצה, שהבהירה כי אוהד מכבי חיפה שיימצא בשער של מכבי תל אביב, יוצא מחוץ לבלומפילד.

"לא יכול להיות שברגע כזה, אוהד מכבי תל אביב אמיתי יוותר על הזכות שלו לעודד את הקבוצה שעשתה לו כל כך הרבה כבוד ונחת בעשור האחרון", אמר אחד האוהדים המוכרים של מכבי תל אביב לוואלה! ספורט.

האלופה העבירה למוליכת הטבלה 2,950 כרטיסים למשחק, ולפי כל ההערכות, הכרטיסים יימכרו תוך שעות ספורות. "אם היו מאפשרים, 30 אלף אוהדים היו מגיעים לבלומפילד", אמרו היום הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully