וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל חיפה במכתב קשה: "השופטים הכריעו את המשחק נגד מכבי תל אביב"

5.5.2021 / 16:52

יובל רוסמן דרש לפסול את גוריון, שמואלי וגורדון ששפטו את המשחק נגד האלופה וכתב: "חזרנו 40 שנה אחורה בזמן לימים אפלים בהם שופטים עזרו, לכאורה, למכבי תל אביב לנצח משחקים. לולא רמת השיפוט, היינו מנצחים"

שחקן הפועל חיפה ג'ייסון סיגרס. דני מרון
תלונות קשות של הפועל חיפה. סיגרס אמש/דני מרון

יו"ר הפועל חיפה יובל רוסמן הגיש היום (רביעי) מכתב ליו"ר איגוד השופטים גוני צחר ובו הוא מבקש לפסול את שלישיית השופטים ארז גוריון, גיא שמואלי ונועם גורדון שניהלו את משחק קבוצתו נגד מכבי תל אביב אמש.

"המערכת כולה בתחושה כי קל לשרוק נגדנו ולהכריע משחקים", כתב רוסמן, "אתמול הרגשתי כי חזרנו 40 שנה אחורה בזמן, לימים אפלים בהם שופטים עזרו, לכאורה, למכבי תל אביב לנצח משחקים. השיפוט אתמול היה ברמה ירודה וחד צדדי, עם לא מעט שריקות קשות נגדנו, ובצד השני של המגרש, ברגעים מכריעים, השופטים התעלמו מעבירות ברורות ובעצם הכריעו את גורל המשחק, לא פחות מזה!".

עוד המשיך רוסמן וכתב: "יחס העבירות במשחק הסתיים ב-23 עבירות לחובת הפועל חיפה לעומת 16 בלבד של מכבי תל אביב, וזה רק אחרי שהמשחק נגמר וכבר נכנס לגארבג' טיים, הואילו שלישיית השופטים למזער את יחס העבירות בשריקות לחובת מכבי תל אביב. אולם בפתיחת ההרבע השלישי,כשהובלנו ביתרון 15 נקודות, נשרקו לחובתנו 5 עבירות תוך פחות משתי דקות, אולם למכבי תל אביב נשרקה העבירה הראשונה רק אחרי 7 דקות ו-23 שניות. בכל הזמן הזה מכבי תל אביב שיחקה אגרסיבי בחסות השופטים שלא שרקו לעבירות, חלקן ברורות".

רוסמן ממשיך בטענותיו: "27 פעמים נשלחה מכבי תל אביב לקו העונשין, בעוד הפועל חיפה 9 פעמים בלבד. רק 3 פעמים בכל המחצית השנייה לעומת 17 של מכבי תל אביב. ועל כל אלה נוסיף עבירה בלתי ספורטיבית מומצאת נגד ג'ייסון סיגרס (את העבירה הבלתי ספורטיבית השנייה שלו שהביאה להרחקתו אני טוען שהיא גבולית), ועוד שריקות מצחיקות לעבירות שלא היו ולא נבראו".

רוסמן מסכם: "ברצוני לדעת האם בכוונת הוועדה המקצועית של איגוד השופטים לבחון את השיפוט במשחק הזה? האם יש מנגנון שנוקט בצעדי ענישה כנגד השופטים? בכל מקרה, אחרי שבכל העונה לא הוצאנו מילה בנושא השיפוט, על אף הביקורות שהיו לנו, אחרי המשחק אמש באפשרותנו לשתוק יותר. אומר זאת שוב ובצורה גלויה: שופטי המשחק הם אלה שהכריעו את תוצאת המשחק אמש. לולא רמת השיפוט הירודה והחד צדדית, הפועל חיפה הייתה מנצחת את המשחק אתמול. לאור אירועי אתמול, והתגובה שלי בנושא, אבקש בכל לשון של בקשה שלא לשבץ את שלישיית שופטי המשחק במשחקינו עד לסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully