וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן וושינגטון: "אנחנו רואים את דני אבדיה הופך לפליימייקר בעתיד"

רוברט פאק מעריך שהישראלי יקבל תפקיד נרחב יותר בעונה הבאה בוויזארדס ("יש לו ראיית משחק של רכז"), מסביר במה עליו להשתפר בקיץ ("עכשיו הוא מבין איך זה לשחק לצד ווסטברוק וביל") ומנבא את עתידו ב-NBA ("הוא יכול להפוך לשחקן אול אראונד נהדר")

מערכת וואלה!

איך דני אבדיה ייראה בעונה הבאה, ומה יהיה תפקידו ב-NBA בעתיד באופן כללי? עוזר מאמן וושינגטון רוברט פאק דיבר על כך היום (רביעי) בפודקאסט של האתר הרשמי של וושינגטון בגרסה העברית. פאק, שחקן העבר ששיחק בין היתר בז'לגיריס קובנה בשלהי הקריירה, אמון על הצד ההתקפי של וושינגטון, ולכן יכול לספק הצצה לתוכנית של הוויזארדס לאבדיה, שהתקשה להיות מעורב בצד הזה של המגרש במהלך העונה לצד שחקנים דומיננטיים כמו ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל.

"אפשר לראות שיש לו את ראיית המשחק ואת התחושה למשחק שיש לפליימייקרים. בתור רכז לשעבר, אני רואה שזה בא לו בטבעיות. עם הסייז שלו והיכולת שלו ללכת לפוסט אפ ולייצר מהלכים לאחרים ולעצמו משם, אני בטוח שזה יהיה חלק יותר גדול מהמשחק שלו. אני בהחלט רואה אותו הופך לפליימייקר בעתיד עבורנו, בעיקר כשהוא ישחק עם החמישייה השנייה. יהיו לו יותר הזדמנויות ליצור עם הכדור", אמר פאק.

פאק אף התייחס לתפקיד של אבדיה ב-NBA בעתיד, וטען שהוא יכול להפוך לשחקן שידוע בגיוון שלו. "אני בהחלט רואה אותו הופך לשחקן אול אראונד נהדר. זאת ליגה קשה, יש בה שחקנים שקשה לשמור עליהם מדי משחק, גם שחקנים פחות מוכרים שיושבים על הספסל. אני בטוח שככל שהוא ילמד יותר את הליגה, הוא יהיה אפקטיבי בכל התחומים על המגרש. הוא לומד מראסל ובראד, והופך לשחקן יותר טוב ככל שהזמן עובר".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, ראסל ווסטברוק. Julio Aguilar, GettyImages
לומד לשחק לצידו. אבדיה עם ווסטברוק/GettyImages, Julio Aguilar

על המעורבות של אבדיה בזמן הפציעה: "הוא לחלוטין חלק מהקבוצה בתקופה הזאת. הפציעה הזאת מצערת, אבל הוא יקבל צ'אנס אמיתי ללמוד מהניסיון הזה. הוא יוכל לראות דברים שכשאתה משחק, אתה לא תמיד מצליח לראות. הוא יכול לגדול מזה. זה הזמן אפילו להגדיל את המעורבות שלו בקבוצה".

פאק אף סיכם את עונת הרוקי של הישראלי. "היו לו רגעים מצוינים, והיו לו גם רגעים של רוקי טיפוסי, כשאתה מנסה לעשות את הדברים נכון אבל אתה קצת לחוץ מדי. זה קרה לכולנו, כולנו מכירים את זה. יש משחקים שהכל זורם ובא בקלות, וראינו גם משחקים כאלה ממנו. יש לו כלים מיוחדים שהוא יביא לידי ביטוי ככל שהזמן יעבור. הוא ייקח את הזמן עכשיו ובקיץ, ויחזור עוד יותר טוב לקראת העונה הבאה".

ועל מה הוא יצטרך לעבוד בקיץ, כשיתאושש מהפציעה? "לעבוד על הקליעה מהשלוש זה חלק גדול ממה שהוא יצטרך לעשות. אחרי העונה הזאת, הוא מבין איך זה לשחק לצד שני שחקנים דינמיים כמו ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל. הוא יודע שיקבל את כל הזריקות שהוא רוצה כל עוד יידע לעמוד במקום הנכון, יבין את ההתקפה, יכיר את היתרונות שלו, ויהיה מוכן לזריקה ברגע שהיא מגיעה. ההכנה לזריקה שלו חשובה לא פחות מהזריקה עצמה. שחקנים צעירים לא תמיד מבינים שזריקה היא לפעמים עניין של מאיות שנייה, שהם חייבים להיות מוכנים לזרוק כמה שיותר מהר. ברגע שהוא ישתפר בתחום הזה, הוא יהפוך לקלע טוב יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully