וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "הייתי יכול להישאר באנגליה או לחזור לשחק בספרד"

החלוץ התראיין באוסטרליה: "אני מרוצה פה מאוד ומקווה שישראלים נוספים יגיעו לכאן בעקבותיי. בסיום העונה אראה מה הלאה"

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Mark Kolbe, GettyImages
רוצה לראות עוד ישראלים באוסטרליה. חמד/GettyImages, Mark Kolbe

תומר חמד פורח באוסטרליה. חלוץ וולינגטון פיניקס שחגג בתחילת החודש 34 אביבים, מרוצה מאוד מהחיים עם משפחתו ביעד החדש ונראה שגם על כר הדשא הוא מתחיל להיכנס לעניינים, אחרי שמצא את הרשת חמש פעמים ובישל פעמיים נוספות ב-15 הופעות בליגה האוסטרלית העונה.

"אני מאוד מרוצה פה", אמר חמד בריאיון נרחב לאתר The World Game. "אם שחקנים ישראלים נוספים יגיעו לכאן בעקבותיי? זה יהיה מדהים. האמת שבישראל לא ממש עוקבים אחר הליגה כאן, אבל מדובר בליגה מאוד תחרותית, מאוד אטרקטיבית, עם הרבה שערים והרבה משחקים טובים. אולי עכשיו כשאני כאן, ובזמן שמשדרים את המשחקים שלי בישראל, שחקנים יראו את המשחקים ואולי ירצו להגיע".

"אני רוצה ששחקנים ישראלים ידעו שיש להם מקום מעולה להגיע אליו", הוסיף החלוץ. "עכשיו כשאני פה, יהיה להם יותר קל להתאקלם כאן. יהיה נהדר אם אני אהיה זה שאפתח עבורם דלת".

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Mark Kolbe, GettyImages
מרוצה באוסטרליה. חמד/GettyImages, Mark Kolbe

חמד סיפר איך הגיע לליגה האוסטרלית: "אחרי עשור באירופה, רגע לפני שהסתיים לי החוזה והפכתי לשחקן חופשי, הייתי מוכן לשמוע על כל מיני הצעות. הקורונה בדויק פגעה בכל אירופה ובדיוק אז הגיעה האופציה של אוסטרליה. כשהבנתי שיש לי אפשרות לגור בסידני - מהמקומות היפים בעולם - החלטתי לקחת את ההזדמנות".

"הייתי יכול להישאר באנגליה או לחזור לספרד, אבל אני חושב שאוסטרליה הייתה האופציה הטובה ביותר עבורי", אמר חמד. "החוזה כאן לעונה וכשהיא תיגמר נראה מה הלאה. אשתי והילדים ממש שמחים כאן. כולם פה מאוד נחמדים ויש כאן קהילה יהודית גדולה".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully