וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו חוגגת ומודה לקייל היינס שעשה היסטוריה, דיווח: תומאס ווקאפ סגר

שחקן הפנים הבלתי נגמר עלה לפיינל פור תשיעי ברציפות, מילאנו חזרה לשם אחרי 29 שנה, הרכז ברח למכבי תל אביב? וגם: עתמאן "רוצה את התואר שמגיע לנו", שאראס מברך על השיעור המאלף שקיבל מפסקואל

קייל היינס, מילאנו חוסם את ווייד בולדווין, באיירן מינכן. Giuseppe Cottini/Euroleague Basketball, GettyImages
איזה שחקן. קייל היינס בפעולה אמש/GettyImages, Giuseppe Cottini/Euroleague Basketball

השנים חולפות, הקבוצות משתנות, אבל עולם כמנהגו נוהג: איכשהו, קייל היינס תמיד מגיע לפיינל פור היורוליג. שחקן הפנים הבלתי נגמר השלים אמש (שלישי) הישג חסר תקדים, כשהפך לשחקן האמריקאי הראשון שעולה למעמד השיא של הכדורסל האירופי תשע פעמים ברציפות, וביסס עוד יותר את מעמדו כזר המצליח ביותר במפעל בגרסתו הנוכחית. אחרי הניצחון 88:91 של מילאנו על באיירן מינכן במשחק החמישי והמכריע בסדרת רבע הגמר, היינס גם עקף את ג'יי אר הולדן שהיה שווה לו במספר ההופעות בפיינל פורים.

היינס שהצטרף למילאנו בקיץ אחרי שצסק"א מוסקבה ויתר עליו, הוכיח שהוא ממשיך במסורת שלו גם בקבוצה שצמאה להצלחות: 29 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שמילאנו עלתה לפיינל פור, ובזכותו היא שוב שם.

"זו תחושה מופלאה. בשביל כל כך הרבה חבר'ה פה, זו תהיה הפעם הראשונה בפיינל פור. אני למען האמת כבר התרגלתי", אמר היינס בסיום, "אבל הדרך שבה עשינו את זה, הקשיים שעברנו בדרך, זה פשוט מרשים ומופלא".

"קייל עשה מהלך הגנתי ענק בסיום. זה מאוד אופייני לו. בגלל הדברים האלה הבאנו אותו. הוא פשוט שחקן מנצח, שעושה פעולות מנצחות", החמיא אטורה מסינה להיינס.

מסינה הודה ש"החזיר את מילאנו למרכז הבמה אחרי כל כך הרבה שנים, זה דבר מיוחד מאוד. אני מאושר עבור הבעלים, שסוף סוף זוכה לראות את הקבוצה שלו בטופ האירופי אחרי השקעה של שנים".

בנוסף, מדווחים באיטליה כי מי שצפוי להצטרף לקבוצה בעונה הבאה הוא תומאס ווקאפ, שהיה בראש רשימת הרכש של מכבי תל אביב. רכז ז'לגיריס ניהל משא ומתן עם הצהובים, אולם לפי הדיווחים האחרונים באיטליה הוא יחתום לשנתיים בקבוצה של מסינה.

ארגין עתמאן מאמן אנאדולו אפס. Aykut Akici, GettyImages
אנאדולו רוצה את מה שמגיע לה. עתמאן/GettyImages, Aykut Akici

* אנאדולו אפס חוגגת את ההעפלה לפיינל פור אחרי סדרה מפרכת, הפכפכה וקשה מול ריאל מדריד, שהסתיימה בניצחון 83:88 במשחק החמישי והמכריע. מאמן אנאדולו ארגין עתמאן הודה בסיום שהוא נרגש מהאפשרות לסגור מעגל ולזכות ביורוליג אחרי שנתיים דומיננטיות, ואחרי שהמסע לתואר נגדע באיבו בעונה שעברה בשל נגיף הקורונה.

"נגיע לקלן כדי לקחת את מה שהרווחנו בשנתיים האחרונות", הצהיר המאמן. "אני חושב שהיינו ראויים לזכות בתואר בשנתיים הללו, ועכשיו יש לנו הזדמנות לקבל את מה שמגיע לנו".

גיבור הניצחון היה כריס סינגלטון, שברגע האמת קבע שיא קריירה של 26 נקודות והצעיד את אנאדולו לניצחון. "המאמץ האמין בי ושם אותי בחמישייה, אז נתתי את כל כולי. שיין לארקין וואסיליה מיציץ' סחבו אותנו לכאן, זו הייתה עונה קשה מאוד. אני זוכר אימון אחד שהיו בו רק שישה שחקנים, כי כולם היו פצועים או חולים. איכשהו, הצלחנו להילחם ולחזור לעצמנו, ועכשיו אנחנו כאן", אמר.

* שאראס וברצלונה עלו אף הם לפיינל פור, גם הם אחרי משחק חמישי ומכריע בו הביסו 53:79 את זניט סנט פטרסבורג. בסיום אמר מאמן בארסה שלמד כמה שיעורים מיריבו על הקווים צ'אבי פסקואל לאורך הסדרה.

"אמרתי לצ'אבי בסיום שבתור מאמן צעיר, להתמודד מולו הייתה חוויה מדהימה שתוסיף לי הרבה בעתיד. בזכותו, הפכתי למאמן טוב יותר", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully