וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשקלון, גליל וקרית אתא שמרו על הביתיות, אשדוד הופתעה

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 21:54

שלב הפלייאוף: הקבוצה של אריק אלפסי ניצחה את רמת גן 77:89, הקבוצה מעיר הנמל הפסידה בבית לעפולה 69:62. האדומים מכפר בלום ניצחו את חבל מודיעין, השחקנים של אברהמי גברו על נתניה

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל, שנערכים בשיטת הטוב משלושה משחקים, יצאו לדרך הערב (שלישי). מוליכת הטבלה אליצור איתו אשקלון גברה על מכבי עירוני רתמ גן 77:89 והתקרבה לחצי הגמר. ברבע הגמר המקביל גברה עירוני קרית אתא על אליצור נתניה 76:85. היחידה ששמטה את יתרון הביתיות שלה הייתה מכבי אשדוד שהפסידה בבית להפועל עפולה השביעית בטבלה ערב הפלייאוף 69:62. הפועל גליל עליון התקרבה גם היא לחצי הגמר עם ניצחון 88:96 על חבל מודיעין.

אליצור איתו אשקלון - מכבי עירוני רמת גן 77:89

אריק אלפסי נשאר מושלם כמאמן אשקלון אחרי שלושה משחקים ועושה צעד חשוב לקראת חצי גמר הפלייאוף. אשקלון פתחה טוב את המשחק, הוליכה ביתרון דו ספרתי, אך רמת גן חזרה למשחק והייתה בפיגור 3 בלבד בתום הרבע השלישי. אשקלון, שבמשך תקופה ארוכה בליגה הייתה מעל שאר הקבוצות, פתחה מבערים בדקות הסיום, ברחה שוב ליתרון דו ספרתי וגמרה את המשחק. פול דילייני עם 20 נקודות וארון אפס עם 18 נקודות ו-17 ריבאונדים הובילו את המנצחת, ריקי טארנט קלע 24 לרמת גן.

מכבי אשדוד - הפועל עפולה 69:62

אחרי עונה של דשדושים, הקבוצה מהעמק קרובה להשלים סנסציה גדולה עם ניצחון חוץ מפתיע על השנייה בטבלה מאשדוד. דווקא אשדוד פתחה את המשחק חזק מאוד ועלתה ליתרון 15 ברבע הראשון, אלא שעפולה חזרה ובמחצית שוויון 31:31. במחצית השנייה עפולה השתלטה על המשחק, אשדוד הצליחה לחזור, וברגעי ההכרעה כמה פעולות גדולות של ג'ימי הול נתנו לאורחים את הניצחון. תומר כהן וקרון דשילדס קלעו 18 נקודות כל אחד בעפולה, הול הוסיף 17 נקודות ו-14 ריבאונדים. אשדוד קיבלה 14 נקודות מבילי מקשפרד שעלה מהספסל.

הפועל גליל עליון - הפועל חבל מודיעין 88:96

הקבוצה מכפר בלום עולה ל-0:1 בסדרה אחרי לא מעט דפיקות לב. מודיעין פתחה מדהים את המשחק ועלתה ליתרון 18:33 אחרי רבע אחד, אלא שגליל חזרה, צימצמה ל-5 בלבד במחצית, ובמחצית השנייה הייתה כבר בשליטה מלאה וכבר הובילה ביתרון דו ספרתי. אייזיאה אייזנדורף עם 22 נקודות ואנתוני פישר עם 20 נקודות הובילו שישה קלעים של הקבוצה מכפר בלום בספרות כפולות. לייס דאן עם 26 נקודות וסטורם וורן עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים היו האנשים של נתי כהן.

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
הצטיין כרגיל. דילייני/ברני ארדוב

עירוני קרית אתא - אליצור נתניה 76:85

הקבוצה של שרון אברהמי הצליחה במחזורים האחרונים להשיג את יתרון הביתיות ועשתה בו שימוש נהדר במשחק הראשון בסדרה נגד נתניה. המשחק כולו היה צמוד, אלא שבתחילת הרבע הרביעי המארחים ברחו ליתרון מבטיח, נתניה חזרה ל-74:74, 2 דקות וחצי לסוף, אלא שאתא בריצת 0:7, כולל שלשה גדולה של סטו דגלאס, סגרה סיפור. אוראל לב עם 18 נקודות ומארלן וויל עם 17 הובילו את קרית אתא, 27 נקודות ו-15 ריבאונדים של ברייס וושינגטון לא הספיקו לנתניה.

הבית התחתון:

המנצחת הגדולה של המחזור הראשון בבית התחתון היא מכבי רעננה שהביסה את אליצור יבנה 67:87 ופתחה פער של שני משחקים מהקו האדום. הפועל עכו/מטה אשר של עמית תמיר חזרה לחיים עם ניצחון חוץ על מכבי הוד השרון 82:86 וסיבכה אותה. הפועל רמת גן/גבעתיים, שרחוקה ממאבקי ההישרדות, הפסידה במפתיע למכבי קרית מוצקין 92:90, והאורחת עוד לא ויתרה על מקומה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully