וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "צריך להבין למה אנחנו לא מתחילים טוב". אלעד חסין נגד השיפוט

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 20:41

מאמן מכבי תל אביב לא היה מרוצה מהמחצית הראשונה מול הפועל חיפה וגיבה את כספי וזוסמן. המאמן היריב: "מעולם לא נתקלתי ב-7 דקות ללא עבירה, מכבי קבוצה טובה - היא לא צריכה עזרה"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מרוצה מהקאמבק, לא מהמחצית הראשונה. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב פתחה הערב (שלישי) את הבית העליון בליגת העל עם 76:85 ביתי על הפועל חיפה. האלופה כבר מצאה עצמה בפיגור בן 15 נקודות בסיום הרבע השני, וכשנדמה היה שהיא בדרך להפסד שני ברציפות, התעורר סקוטי ווילבקין (25 נקודות) ודאג למהפך גדול.

"ברור שלא התחלנו את המשחק טוב כמו שרצינו, כמו שתכננו", סיכם יאניס ספרופולוס. "לא עקבנו אחרי תוכנית המשחק. אפשרנו ליריבה לקלוע 54 נקודות, להיות עם 72 אחוזים ל-2, 50 אחוזים ל-3, ההגנה שלנו הייתה רכה מאוד. קלענו 39 נקודות, אבל החטאנו זריקות פנויות, גם בפנים. זה הקשה עלינו את החיים. דיברתי עם השחקנים במחצית, אמרתי להם שהם צריכים לעקוב אחרי תוכנית המשחק והם עשו זאת, היריבה קלעה 22 נקודות במחצית השנייה. אחרי הגנה טובה, קלענו 47 נקודות במחצית השנייה. אנחנו צריכים לפתור את הבעיה למה אנחנו לא פותחים טוב, צריכים להיות יותר יציבים, כולם צריכים להיות מוכנים לעקוב אחרי תוכנית המשחק. אני שמח שניצחנו והראינו מאמץ, זה לא קל לחזור מ-15 נקודות פיגור בבית ולנצח. הראינו את רוח הלחימה שלנו וזה היה קריטי לניצחון.

"אנחנו משחקים מול חמש הקבוצות הכי טובות אחרינו, אלה קבוצות טובות ואני לא אזלזל באף קבוצה, הפסדנו גם לבאר שבע. אמרתי מספר פעמים שהליגה הישראלית היא חזקה מאוד, ואם לא משחקים טוב יכולים להפסיד לכל קבוצה". על עומרי כספי ויובל זוסמן אמר המאמן: "עמרי וזוסמן לא בכושר הכי טוב שלהם. פיזית הם מצוינים, הם לא בקצב משחק, ראיתם כמה עמרי היה חשוב בסיום, הוא קלע וסחט עבירות. הוא צריך קצת זמן, הוא לא התחיל טוב, אבל הוא היה טוב מאוד כשהשתמשתי בו במחצית השנייה. יובל היה טוב מאוד הגנתית, הוא החטיא זריקות אבל הוא בדרך לחזור, אני בוטח בו ובכל השחקנים שלי. אני בטוח שהם ישחקו טוב יותר ויותר".

מאמן הפועל חיפה אלעד חסין. דני מרון
"צריך לראות טוב טוב את הווידאו". חסין/דני מרון

בצד המפסיד, סיכם אלעד חסין ואמר: "היינו מאוד מוכנים, הגענו למהלכים ולסיטואציה שרצינו. הם נלחמו כמו גברים. לגבי השיפוט אני קצת פחות מרוצה, בלשון המעטה. אני רואה הרבה כדורסל בחיים שלי, לא נתקלתי אף פעם ב-7 דקות ללא עבירה. קצת קשה לשחק ככה, אין לי שליטה על זה. אני לא יכול לבוא לקינן בטענות כששומרים אותו חזק ולא שורקים עבירה, פעם אחת נותנים יתרון להגנה, וגם פעם שנייה. לא תשמע אותו מקלל שופט או מתחצף, סותם את הפה. קשה לי עם זה, אני גאה בבחורים שלי, מצד אחד עבירת תוקף בחסימה, בצד שני אין עבירת תוקף.

"צריך לראות טוב טוב את הווידאו. שופטים טובים, אבל הרגשתי שהיה מומנטום שהשופטים הלכו איתם, וזה פגע בנו, מכבי שיחקו יותר חזק. שבע דקות בלי עבירה, ואנחנו עם 5 עבירות תוך 3-4 דקות. זה קשה. מכבי קבוצה טובה, היא לא צריכה עזרה. אני רוצה שנמשיך לשחק ככה, התאמנו טוב השבוע, צריכים לעבוד קשה ולהישאר צנועים. ננסה לעשות הכי טוב בפלייאוף העליון ואחרי זה בסדרות".

ספרופולוס הגיב לדברים כשהגיע אחרי מאמן הפועל חיפה למסיבת העיתונאים: "אני מכבד את אלעד חסין, הוא חבר שלי, עבדנו ביחד, למרות שאנחנו לא נפגשים. אני מכבד את השופטים הישראלים, הם מראים שהם שופטים ברמה גבוהה, הם שופטים במפעלים של פיב"א, יש לנו שופטים גם ביורוליג, הרמה שלהם היא גבוהה מאוד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully