וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: מארק סלבי זכה באליפות העולם, ונכנס לרשימת הגדולים מכולם

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 13:59

האנגלי בן ה-37 גבר 15:18 על שון מרפי, השלים זכייה רביעית בקרוסיבל והתקרב לשיאים של הנדרי ואוסליבאן, אך טוען: "לא מציב מטרה להשתוות אליהם"

מארק סלבי אחרי הזכייה באליפות העולם, סנוקר. Zac Goodwin, GettyImages
ווינר. סלבי/GettyImages, Zac Goodwin

מארק סלבי זכה אתמול (ראשון) בפעם הרביעית בקריירה באליפות העולם בסנוקר, אחרי שגבר בגמר 15:18 על שון מרפי בטורניר שנערך באולם הקרוסיבל בשפילד. סלבי בן ה-37 רחוק כרגע שלוש זכיות בלבד משיאן כל הזמנים, סטיבן הנדרי, שזכה באליפות שבע פעמים במהלך הקריירה. האנגלי בן ה-37 גם זכה בפרס כספי של 500 אלף ליש"ט, ועלה למקום השני בדירוג העולמי, אחרי ג'אד טראמפ.

הוא השתווה לג'ון היגינס עם 4 זכיות, כשהיחידים שעדין מקדימים אותו הם הנדרי (7), רוני אוסליבן (6), סטיב דייויס (6) וריי רירדון (6). כמו כן הוא השלים זכייה תשיעית באחד מתארי הטריפל קראון היוקרתיים, השתווה להיגינס ועדיין מאחורי דייוס, הנדרי ורוני רוקט.

"מבחינתי לזכות בתואר בפעם הראשונה ולגבור על רוני אוסליבאן היה חלום שהתגשם", אמר סלבי, "אבל לזכות ארבע פעמים - זה משהו שאפילו לא חלמתי עליו". ומה לגבי מיקומו בהיסטוריה? "אני לא מציב מטרות של מספר זכיות באליפות העולם", אמר, "אני פשוט מגיע לכל טורניר במטרה לתת כל מה שיש לי. אם זה מספיק טוב, מצוין. אם לא, אחזור הביתה ואעבוד קשה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully