וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב יצטרכו לקבל בקיץ החלטה לגבי עידן זלמנסון

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 13:03

הסנטר מסיים את שתי עונות ההשאלה שלו בהפועל ירושלים ובמועדון יצטרכו להחליט האם לצרפו לסגל לעונה הבאה או לשחררו. בקבוצה מקווים לחזרה לכושר נגד הפועל חיפה: "היכולת של התקופה האחרונה לא תספיק לעמידה במטרות"

עידן זלמנסון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
מכבי תל אביב לא תוכל להשאילו. זלמנסון/דני מרון

מכבי תל אביב תחזור הערב (שלישי, 18:00, ספורט 5) למשחק ביתי בליגה ביד אליהו אחרי חודש וחצי, כשתארח את הפועל חיפה במסגרת המשחק שפותח את משחקי הבית העליון בליגת העל. הצהובים מגיעים לבית במטרה להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, כשהפער בינם לבין הפועל אילת וגלבוע/גליל עומד על שני משחקים.

מי שישוב לסגל הקבוצה לקראת המשחק הוא עומרי כספי, שלא שיחק במהלך חודש אפריל בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. כספי חזר להתאמן בשבוע שעבר ועל פי אנשי הקבוצה הוא מרגיש טוב מאוד וייכנס בהדרגה לעניינים.

בקבוצה מצפים לחזרה למסלול הניצחונות אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים הצליחו להשיג רק ניצחון אחד, על מכבי חיפה שמתחת לקו האדום, וגם הניצחון הזה הושג בתום מותחן. "אנחנו רחוקים מאיפה שאנחנו רוצים להיות מבחינת כושר, זה נכון", הודו אמש בקבוצה, "מקווים מאוד שהשחקנים יתעשתו, כי היכולת של התקופה האחרונה לא תספיק לנו לעמוד במטרות שנותרו לנו".

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הוא עוד ישוב? ג'ייק כהן/דני מרון

במקביל מאחורי הקלעים ממשיכים במכבי לעסוק בנושא בניית הסגל לקראת העונה הבאה. שאלה נוספת שצפויה להיות פתוחה עם היציאה לפגרה הוא נושא הגבוה הישראלי בסגל.

מי שממלא את התפקיד נכון לעכשיו הוא טי ג'יי קליין, שלמרות שהקבוצה מחזיקה באופציה לשנתיים נוספות לגביו, לא אמור להמשיך לאור היכולת הלא משכנעת שמציג. המועמדים להגיע הם ג'ייק כהן, שעזב הקיץ לאוברדיורו, ולא ברור נכון לעכשיו האם ישוב, וטי ג'יי ליף שנחוש עדיין למצות את האפשרויות שלו ב-NBA.

מי שישוב אוטומטית למכבי בקיץ הוא עידן זלמנסון שמסיים את שתי עונות ההשאלה שלו להפועל ירושלים. הצהובים יצטרכו לקבל החלטה האם הם מצרפים את זלמנסון בחזרה לסגל או מוותרים עליו, שכן על פי חוקי איגוד הכדורסל הם לא יוכלו יותר להשאיל אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully