וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סט ג'ונסטון: "הצענו לגיא מלמד הצעה טובה מאוד, אבל הסוכן שלו מעדיף להמתין"

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 10:49

קאלום דייוידסון משלים עם עזיבתו הקרובה של החלוץ הישראלי המחוזר על ידי פורטסמות', סנדרלנד ואיפסוויץ': "אנחנו רוצים שהוא יישאר, אבל ייתכן שהמחיר גבוה מדי עבורנו, כנראה שהעובדה שהוא כל כך הצליח תמנע מאיתנו להשאיר אותו"

גיא מלמד מברך לכבוד יום העצמאות/באדיבות המצולם

גיא מלמד מתקרב לסיום עונת בכורה מוצלחת בסנט ג'ונסטון, שכבר מביעה חשש מעזיבתו של החלוץ הישראלי שהגיע בקיץ שעבר ממכבי נתניה. מלמד בן ה-28, שעבר קשיי קליטה לא קלים בתחילת דרכו כליגיונר, התאקלם בהדרגה והספיק לרשום שבעה שערים ב-20 משחקים, בעוד שקבוצתו מדורגת חמישית בטבלה, זכתה בגביע הליגה הסקוטי ואף הדיחה את האלופה ריינג'רס בדרך לחצי גמר הגביע.

מאמנו קאלום דייוידסון אמר לתקשורת הסקוטית על רקע הדיווחים שהוא מועמד לפורטסמות', סנדרלנד ואיפסוויץ' מהליגה השלישית באנגליה: "הצענו למלמד חוזה טוב מאוד, אבל הסוכן שלו אמר שהם יחכו ויראו מה קורה. זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות, אי אפשר להציע סכומים שאין לנו. יש כאן תקציב, והצענו לו עסקה ממש טובה".

גיא מלמד, שחקן סנט ג'ונסטון. Ian MacNicol, GettyImages
" הפסד קשה בשבילנו". גיא מלמד אחרי הזכייה בגביע הליגה/GettyImages, Ian MacNicol

"כמובן שאנחנו לא יכולים לשלם סכומים משוגעים", הוסיף דייוידסון. "זה לא מה שסט ג'ונסטון עושה ואנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו. אם הוא לא יישאר, יש שחקנים אחרים שנמצא כדי למלא את החסר. האם אנחנו רוצים שהוא יישאר? התשובה היא כן, אבל ייתכן שהמחיר גבוה מדי עבורנו. כנראה שהעובדה שהוא כל כך הצליח תמנע מאיתנו להשאיר אותו".

"הוא הציג יכולת טובה וכבש שערים חשובים ברגעי מפתח של העונה", המשיך המאמן. "זה הפסד קשה בשבילנו, אבל כשהוא הגיע לכאן ידעתי שאולי נקבל ממנו רק שנה אחת. מה שהפריע לו היה שבגלל פגרת הקורונה הוא לא עבר קדם עונה אמיתי ולקח לו זמן רב להתרגל לליגה הסקוטית. אני חושב שעוד נראה הרבה ממנו אם הוא יעבור איתנו הכנות לעונה הבאה, אבל כרגע זה לא בשליטתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא מלמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully