וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פארמה הפסידה 1:0 בטורינו וירדה ליגה אחרי שלוש שנים

הג'אלובלו הצטרפו לקרוטונה בעקבות הפסד שישי ברציפות ו-20 העונה. מרגים וויבודה (63) הרחיק את המארחת שלוש נקודות מהקו האדום

מרגים וויבודה שחקן טורינו חוגג שער. Stefano Guidi, GettyImages
השער שישאיר את טורינו בליגה? מרגים וויבודה/GettyImages, Stefano Guidi

שלוש שנים אחרי שהשלימה את חזרתה לסרייה A בתום מסע שהחל בליגה הרביעית, פארמה שוב נפרדת מהליגה הבכירה באיטליה. הג'אלובלו הגיעו למשחק התחתית מול טורינו בידיעה כי הפסד יחרוץ את גורלם באופן רשמי, ואכן נוצחו 1:0 והצטרפו לקרוטונה שכבר ירדה במוצאי שבת. הפער מקליארי במקום ה-17 עומד על 12 נקודות ונותרו עוד 12 נקודות בקופה, אבל בגלל מאזן ראש בראש שלילי מולה, לפארמה לא נותר אפילו סיכוי מתמטי.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, כריסטיאן אנסלדי שנעצר בקורה בדקה ה-24 ויצר מצבים גם לאנדראה בלוטי, בישל מצד שמאל למגן הימני מרגים וויבודה הקוסוברי שחגג בדקה ה-63 את שערו הראשון במדי טורינו. פארמה בעטה רק פעם אחת למסגרת של סלבטורה סיריגו, ומנגד בלוטי נעצר גם הוא בקורה, אבל ה-0:1 הספיק למארחת כדי להתקדם למקום ה-15 ולתפוס מרחק של שלוש נקודות מבנבנטו שמתחת לקו האדום (עם משחק חסר).

פארמה יכולה לסכם עונה כושלת כבר במחזור ה-34, אחרי שהשיגה שלושה ניצחונות בלבד והפסידה 20 פעמים, כולל בכל ששת משחקיה האחרונים. מאז נובמבר היא ניצחה רק פעם אחת, וגם חזרתו לתפקיד המאמן של רוברטו ד'אברסה לא הובילה למפנה. בעונה הבאה תנסה הקבוצה לבנות עצמה מחדש בסרייה B, אולי אפילו עם ג'אנלואיג'י בופון שעל פי דיווחים שוקל לחזור הביתה כדי לסייע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully