וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק: "דברים הלכו קשה בבאר שבע, המעבר לנתניה הגיע בזמן"

בלם הצהובים דיבר ב-103FM על מעבר הקבוצה וההסתגלות במועדון החדש: "זה היה צעד מתבקש ואני שמח שעשיתי את זה"

תקציר: בני יהודה - מכבי נתניה 2:1/ספורט2

בלם מכבי נתניה שיר צדק התראיין היום (שני) בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על העונה החולפת בקבוצתו החדשה, על המעבר מהפועל באר שבע ועל המשך דרכו בצהוב.

שיר צדק, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"התקופה במכבי נתניה באה לי בדיוק בזמן". צדק/ברני ארדוב

על התקופה שלו במכבי נתניה אמר צדק: "בסך הכול זו תקופה שבאה לי בדיוק בזמן, גם עברתי דברים לא פשוטים בתקופה לא קצרה. זה בא לי טוב, קבוצה צעירה ותוססת עם מאמן טוב, לשנות אווירה. אני חושב שזה היה מתבקש מבחינתי ואני שמח מאוד שעשיתי את הצעד הזה". על כך שעזב את הפועל באר שבע אמר הבלם: "סיפור ארוך. הכול באמת היה טוב ומוצלח גם מבחינת הישגים וגם מבחינה קבוצתית ואישית. אחר כך דברים הלכו קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האזינו לשיר צדק בתכנית הספורט של 103FM

על המשך דרכו אמר: "כרגע יש לי חוזה במכבי נתניה. זו פעם שנייה שלי פה, וזו סגירת מעגל בשבילי להגיע למועדון גדול בכדורגל הישראלי, לקבוצה ששואפת להציג כדורגל יפה. זה תופס אותי במקום טוב מבחינה אישית, ואני מקווה שנעשה דברים יותר גדולים גם מבחינה קבוצתית. יש פה פלטפורמה טובה לעשות זאת. הקריירה התחילה לי מאוד קשה, אך התעקשתי ונלחמתי. הייתה דעיכה מסוימת, ואני במקום של לחזור למסלול כדי להרגיש טוב יותר במגרש וכדי להוכיח את עצמי שוב".

על המשבר בהפועל באר שבע סיפר צדק: "נוצרה סיטואציה שכולם הפסידו, גם אני, גם באר שבע וגם הנבחרת. זה חלק מהקריירה, וזה ללא ספק עיצב אותי. המטרה שלנו בסוף העונה לסיים במקום הראשון בפלייאוף התחתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully