וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר חוגגים? צפו: שחקני ברצלונה שרו שירי אליפות בזמן ארוחת הגיבוש אצל ליאו מסי

לפני המשחק הגורלי מול אתלטיקו, הארגנטינאי ארגן ברביקיו קבוצתי בו השחקנים תועדו חוגגים: "מערכת היחסים בין השחקנים מתהדקת"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
אחרי הנתק בפתיחת העונה, הקבוצה מתגבשת. מסי עם חברים/רויטרס

אחרי המהפך הגדול והניצחון על ולנסיה, ברצלונה מתכוננת לישורת האחרונה במאבק האליפות בספרד. בתקשורת המקומית מדווחים ששחקני הקבוצה יקיימו הערב (שני) סעודת גיבוש בביתו של ליאו מסי, שהזמין את כל הקבוצה לברביקיו, במהלך שממחיש את החיבור שלו לקבוצה, ממנה נראה מנותק בתחילת העונה.

לפני הדיווח, מסי רצה לשפר עוד יותר את האווירה בקבוצה לקראת המשחק הגורלי מול אתלטיקו בשבת, שניצחון בו יעלה את הקבוצה לפסגה. בדרך כלל ארוחות הגיבוש הקבוצתיות של ברצלונה נקבעות למסעדות מפורסמות בעיר, אולם מסי רצה להעביר לקבוצה מסר של אחדות ואחווה, ולכן הזמין אותם לאחוזה שלו בשכונת הפאר קסטל דה פלס.

לפי "מארקה", "כל השחקנים הגיעו לארוחה, מתוך הכרה בחשיבות של האחדות של חדר ההלבשה ברגעים המכריעים של העונה. האווירה בקבוצה בשיאה בתקופה האחרונה, והשחקנים רוצים לחגוג את היחסים המשופרים שלהם".

בזמן הארוחה, אגב, תועדו שחקני ברצלונה שרים שירי אליפות, מה שעורר מיני-סערה בספרד.

צפו בתיעוד של שחקני ברצלונה שרים שירי אליפות

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
השתווה ללבנדובסקי. מסי/רויטרס

בתוך כך, גם מסי בשיאו. הפרעוש מוביל את טבלת הכובשים בליגות הבכירות בשנת 2021 (בצוותא עם רוברט לבנדובסקי) עם 26 שערים מתחילתה. לקיליאן אמבפה יש 23 כיבושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully