וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 76:85 את הפועל חיפה

האורחת פתחה נהדר ועלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השני, אך התעוררות של סקוטי ווילבקין (25) במחצית השנייה סידרה מהפך לקבוצה של ספרופולוס, שהתאוששה מההפסד לבאר שבע. קינן אוואנס היה אדיר במחצית הראשונה במדי האורחת, אך נרגע מעט בשנייה

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן הפועל חיפה עמית שמחון. דני מרון
הצהובים נקלעו לפיגור דו ספרתי, אך ידעו לחזור למשחק ויצאו עם הניצחון. כספי/דני מרון

משחקי הבית העליון נפתחו הערב (שלישי) עם ניצחונה של מכבי תל אביב 76:85 על הפועל חיפה. הצהובים פתחו את המשחק לא טוב, והציגו יכולת לא טובה, כמו בכל התקופה האחרונה בדרך לפיגור 15 בהפסקת המחצית. השחקנים של ספרופולוס נראו חסרי אנרגיות ולא הצליחו לעצור את קינן אוואנס, שעשה ככל העולה על רוחו על הפרקט בשני הרבעים הראשונים.

האלופה עלתה אחרת לרבע השלישי, והחלה אט אט לקזז ביתרון האורחת. ווילבקין נכנס לעניינים וקלע מכל טווח, והמארחת ירדה בפיגור מינימלי לרבע המכריע. ברבע האחרון המגמה נמשכה, כש-6:33 דקות לסיום עלו הצהובים ליתרון ראשון במשחק - ומאז לא הביטו לאחור. הפועל חיפה איבדה את הראש בסיום, ולמרות יכולת נהדרת של אוואנס, זה לא הספיק.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 25 נקודות, אלייז'ה בריאנט 15, אנטה ז'יז'יץ' 14 ו-5 ריבאונדים, כריס ג'ונס וטי. ג'יי. קליין 9 כ"א, עומרי כספי 5, דראגן בנדר 4 ו-6 ריב', יובל זוסמן 2.

קלעו להפועל חיפה: קינן אוואנס (11 אס', 6 ריב', 4 חט') 21 נקודות, עמית שמחון 13, ראקים באקלס 12 ו-7 ריב', לנארד פרימן 11 ו-7 ריב', איגור נסטרנקו 8, ג'ייסון סיגרס 6, חנן קולמן 5.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
סידר מהפך וניצחון במחצית השנייה. ווילבקין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה היטב ועלתה ל-2:8. המארחת התחממה לאט לאט, אך לא הצליחה לעלות ליתרון. ווילבקין קלע שתי שלשות, אך בצד השני ראקים באקלס היה טוב והוליך את שחקני הפועל חיפה ליתרון 19:24 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

אלייז'ה בריאנט הרים מעט את הרמה בשני צידי המגרש וההפרש של האורחת ירד לפלוס 2 בלבד. בצד השני, אוואנס ושמחון המשיכו לעשות נזק לצהובים. אוואנס הנהדר ניהל בצורה מופתית את המשחק של האדומים ודאג ליתרון 35:43 לאחר מהלך של סל ועבירה שסחט. רכז האדומים רק הלך והשתבח ככל הנקפו הדקות, כששלשה שלו על הבאזר הורידה את הפועל חיפה ביתרון 39:54 להפסקה.

שחקן הפועל חיפה קינן אוואנס. דני מרון
הופעה נהדרת שלו לא עזרה להפועל חיפה. אוואנס/דני מרון

רבע 3:

המארחת פתחה עם ריצת 0:8 והורידה את הפער של החיפאים ל-7 הפרש. מי אם לא קינן אוואנס היה שהחזיר את חבריו ליתרון דו ספרתי, עם חטיפה ואסיסט לשלשה של עמית שמחון. האלופה שוב הגיבה בריצה, הפעם 0:9 והורידה למינוס שלוש בלבד. איגור נסטרנקו קלע מחצי מרחק, והפועל חיפה ירדה לקראת הרבע המכריע כשיתרונה קוזז בשני שליש. 60:65 לאורחת בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

אוואנס קלע את הנקודות הראשונות ברבע לאחר שלא קלע בכל הרבע השלישי. ג'ונס ענה עם שלשה משלו והוריד למינוס ארבע. כריס ג'ונס נכנס לעניינים וקלע שבע נקודות רצופות בדרך ל-71:71, שש דקות לסיום. בנדר כבר קבע מהפך ויתרון ראשון למארחת. אוואנס העייף לא הצליח לייצר סלים גדולים כמו בסיום הרבע השני, כשבצד השני ווילבקין כן עשה זאת - וקבע 76:80, 40 שניות לסיום. הפועל חיפה עשתה את כל הטעויות האפשריות וראתה כיצד הצהובים סוגרים ניצחון קשה. 76:85 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully