וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני יפתח בשישי את סדרת האימונים של וויליאמס לקראת גרנד פרי ברצלונה

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 13:55

נהג המבחן הישראלי של קבוצת הפורמולה 1 ישתתף בהכנות למירוץ בקטלוניה: "מרגיש נהדר לחוות את שלבי ההתפתחות בכל פעם שאני מקבל את ההזדמנות לנהוג"

נהג המירוצים הישראלי רוי ניסני. יח"צ,
רוי ניסני/יח"צ

קבוצת וויליאמס הבריטית הודיעה היום שנהג הפורמולה 1 הישראלי רוי ניסני, יפתח את סדרת האימונים הרשמיים במסגרת סוף השבוע הספרדי שייערך במסלול ברצלונה קטלוניה. זו פעם שנייה העונה שבה נהג המבחן הרשמי של הקבוצה מקבל את ההגה. דייב רובסון, ראש מערך המהנדסים האחראים על ביצועי הרכב: "רוי עשה עבודה טובה מאוד בכל פעם שהוא נהג ברכב"

נהג הפורמולה 1 הישראלי רוי ניסני, יפתח ביום שישי את ההכנות של קבוצת וויליאמס לקראת הגרנד פרי של ברצלונה. במקצה שיתקיים ביום שישי יסייע ניסני בהכנות של קבוצת וויליאמס ובהתאמות שנעשו בכלי הרכב על ידי המהנדסים לקראת מקצי הדרוג שייערך בשבת והמרוץ שיתקיים ביום ראשון במסלול קטלוניה.

זו הפעם השנייה העונה שניסני ינהג במכונית שתישא את הלוגו של "ישראל סטארט אפ ניישן", הפעם הקודמת הייתה בבחריין, כאשר ניסני פתח את יום האימונים הראשון של הקבוצה באימוני טרום העונה. מהנדסי הקבוצה מייעדים לניסני סדרה של משימות מוגדרות במהלך האימון, שבהן ניסני יידרש להביא את המכונית לנקודות הקצה.

בהודעה לתקשורת שפרסמה היום קבוצת וויליאמס אמר דייב רובסון, ראש מערך המהנדסים האחראים על ביצועי הרכב: "רוי ניסני ינהג במכוניתו של ג'ורג' ראסל במהלך ה- FP1 בסוף השבוע וישלים חלק מעבודות הבדיקה שלנו העונה. רוי עשה עבודה טובה מאוד בכל פעם שהוא נהג ברכב ואנחנו מצפים לקבל את הפידבק שלו בסוף השבוע".

רוי ניסני: "אני להוט מאוד לחזור לרכב. המסלול בברצלונה היה המסלול בו ביצעתי את נהיגת הבכורה בקבוצת וויליאמס בעונה שעברה ומאז עשינו כברת דרך והתקדמנו מאוד, אני מצפה ומקווה להדגים זאת על המסלול בסוף השבוע. זה מרגיש נהדר לחוות את שלבי ההתפתחות בכל פעם שאני מקבל את ההזדמנות לנהוג ברכב".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully