וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הפסיקה את מכירת הכרטיסים למשחק העונה, במשרד הספורט הבהירו: בלומפילד יהיה מלא

3.5.2021 / 14:18

המשטרה הורתה למכבי תל אביב להפסיק את מכירת הכרטיסים למשחק מול מכבי חיפה עד לאישור רשמי הממשלה על פתיחה מלאה של האצטדיונים. במשרד הספורט מרגיעים: "האישור יתקבל". המכירה במכבי חיפה מוגבלת כרגע רק למי שהיה מנוי למשחקי החוץ בעונות הקודמות

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

הנהלת מכבי תל אביב קיבלה היום (שני) לפני הצהריים הודעה מהמשטרה כי עליה להפסיק את מכירת הכרטיסים למשחק העונה מול מכבי חיפה ביום ראשון הבא ולמשחק הבית הנוסף מול קרית שמונה (מכבי תל אביב מכרה אותם בחבילה) עד אשר תתקבל החלטה רשמית בממשלה על שינוי המתווה שמאפשר עד עתה רק כניסה של שליש מתכולת האצטדיון.

כזכור, משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט סיכמו בשבוע שעבר על פתיחה מלאה של האצטדיונים החל מה-6 במאי, ובכפוף להחלטת הממשלה. במכבי תל אביב כבר פתחו במכירה, והודיעו לאוהדים שאם המתווה לא יאושר הכסף יוחזר לרוכשי החבילות לצמד משחקי הבית.

אוהדי מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מחכים להודעה. אוהדי האלופה/מאור אלקסלסי

עד כה מימשו למעלה מ-11 בעלי מנויים בעונה שעברה את הזכות שהייתה להם לרכוש את שני הכרטיסים למשחקי הבית האחרונים של הצהובים העונה. היום בשעה 15:00 הייתה אמורה להיפתח המכירה לכלל אוהדי מכבי תל אביב ולא רק למי שמחזיק במנוי. אלא שכאמור, המשטרה הודיעה למכבי תל אביב להפסיק לעת עתה את המכירה שביצעה דרך אתר האינטרנט ולהמתין להחלטה סופית של הממשלה.

במכבי תל אביב לא מבינים את ההנחתה הזאת מאחר שמדובר כאמור באישור שכבר הושג בין משרד הבריאות למשרד הבריאות והספורט. במועדון ינסו ללחוץ כעת על פתיחה מחודשת של המכירה, ומקווים לקבל בהקדם את אישור הממשלה.

על פי ההערכות ייתכן שיש קשר בין האסון בהר מירון להוראת המשטרה, וגם את זה לא מצליחים להבין במועדון, מאחר שאצטדיון בלומפילד פועל על פי כל האישורים ועל פי כל התנאים הנדרשים לכניסת מקסימום צופים - קרוב ל-30 אלף איש.

עם זאת, גורם בכיר במשרד הספורט מבהיר: "האישור יתקבל. בלומפילד יהיה מלא. אין חשש. הכל יעבור בהחלטת הממשלה ויאושר. משחק העונה יהיה בבלומפילד מלא".

משום שקיבלה רק כ-800 כרטיסים, בשלב זה המכירה אצל מכבי חיפה תהיה רק למי שהיה מנוי חוץ בעונות הקודמות ולא לכלל האוהדים. אם יגדילו את מספר הצופים שיורשו להיכנס לבלומפילד, הירוקים יפתחו את המכירה לאוהדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully