וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ערן זהבי על המוקד? רוג'ר שמידט ביקר את שחקני פ.ס.וו

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 11:59

המאמן טען כי "כלל לא היה קשה" להחליף את הישראלי במחצית: "במחצית הראשונה לא היה אפילו שחקן אחד שהגיע לרמה הרגילה שלו, היינו חלשים"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - הירנביין 2:2/ספורט 3

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, נעצרה אמש (ראשון) פ.ס.וו איינדהובן עם 2:2 מאכזב מול הירנביין, ושלושה מחזורים לסיום העונה היא מובילה בנקודה בלבד על אלקמאר המדורגת שלישית. גם עבור ערן זהבי היה זה משחק מאכזב למדי, כשחלוץ נבחרת ישראל היה חלש והוחלף במחצית, בצוותא עם פבלו רוסאריו וניק וירחבר.

המאמן רוג'ר שמידט נשאל האם לא היה לו קשה לבצע חילוף משולש במחצית, כשקבוצתו פיגרה 1:0, והשיב: "זה לא היה קשה כלל. יורה ורטסן וצ'וקוונונסו מדואקה הוסיפו עומק למשחק שלנו, גם ארמנדו אוביספו הוכיח שהוא מוכן. באופן עקרוני, כדי להילחם בהתקפות המתפרצות של הירנביין היינו צריכים לנצח במאבקים, וזה לא נעשה היטב. בגלל זה ביצעתי את החילופים".

שמידט הוסיף ואמר: "רוסאריו לא ממש היה במשחק, אבל נכון לגבי רוב השחקנים. במחצית הראשונה לא היה אפילו שחקן אחד שהגיע לרמה הרגילה שלו. אחרי המחצית הראשונה היינו צריכים לכבוש עוד שער אחד לפחות, אבל זה סיפור העונה שלנו. לא היינו יעילים מספיק וזה צריך להשתפר. שיחקנו ללא אינטנסיביות, אנרגיה וגישה נכונה. צריכים להיות כנים עם עצמנו, היינו חלשים".

שחקני פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי, מריו גצה, פבלו רוסאריו. ANP Sport, GettyImages
אתמול זה נראה רע. זהבי והחברים/GettyImages, ANP Sport

על המאני טיים של העונה אמר מאמן סגנית המוליכה: "הלחץ תמיד נמצא, השחקנים שלי צריכים להבין שההופעה הזו לא היתה מספיק טוב, אבל כבר גילינו אופי בעבר. אלה השבועות הכי חשובים של העונה, נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג את המקום השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully