וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב משוכנעים שאושר דוידה יימכר בקיץ

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 8:38

האדומים מצפים לקבל לכל הפחות 1.5 מיליון יורו ולהישאר עם אחוזים מכרטיסו של שחקן הכנף, לגיה ורשה המועמדת המובילה. במועדון רוצים להשאיר את אלטמן, גורדנה וליואיץ' על הכוונת

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

בהפועל תל אביב מתחילים לחשוב על העונה הבאה והאפשרות לחזק את הקבוצה, אולם החיזוק יבוא על חשבון השחקנים שיעזבו עם תום העונה הנוכחית. חלק מתקציב האדומים אמור להתבסס על מכירתו של אושר דוידה, לו יש מספר הצעות מעבר לים, כאשר במועדון מצפים לקבל לכל הפחות 1.5 מיליון יורו עבורו ולהישאר עם אחוזים מכרטיסו. לגיה ורשה, שרצתה את השחקן בינואר, היא כרגע המועמדת המובילה לקלוט אותו.

מעבר לדוידה, אם עומרי אלטמן ואדי גוטליב לא ימשיכו יתפנה סכום כסף נוסף בשכר השחקנים, אך בשלב הזה במועדון רוצים להשאיר את הכוכב שסוכניו בודקים לו אופציות בחו"ל. האדומים מאמינים כי אם לא ייצא לחו"ל, תימצא הדרך להשאיר את אלטמן.

בן שהר הוא החלוץ המועדף על ניר קלינגר עוד מינואר, אך השכר אותו הוא מרוויח בקפריסין יקשה לצרפו. גם שמותיהם של רועי גורדנה ומתיאה ליואיץ' עלו, אך בשלב זה במועדון רוצים לבנות מסגרת תקציב לפני שיחלו במגעים.

אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
לגיה לוטשת עיניים. דוידה/אודי ציטיאט

היום תפגוש הקבוצה את הפועל כפר סבא, לאחר שהבטיחה הישארותה בליגת העל. ניר קלינגר לא יסכן את ארנסטס שטקוס, רז שלמה, אופק ביטון ושי אליאס, שכרטיס צהוב יגרום להם להיעדר מחצי גמר הגביע נגד בית"ר תל אביב/רמלה. יגאל בקר יפתח בשער, כאשר מספר שחקנים נוספים כמו שי אייזן, ניב סרדל וגיל יצחק אמורים לקבל דקות משמעותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully