וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל נוף הגליל המשיכה בחגיגות עם 0:3 על הפועל רמת גן

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 20:57

מתאוס לימה, גיא דיין ודובב גבאי כבשו לזכות העולה החדשה במשחק החוץ. 0:1 לסקציה נס ציונה על הפועל ניר רמת השרון

אוהדי הפועל נוף הגליל חוגגים עלייה לליגת העל/אודי ציטיאט

אחרי ששתי העולות לליגת העל כבר הוכרעו, המחזור ה-35 בליגה הלאומית נפתח הערב (שני) עם 0:3 קליל של המוליכה הפועל נוף הגליל בחוץ על הפועל רמת גן. סקציה נס ציונה השלישית ניצחה 0:1 בבית את הפועל ניר רמת השרון.

seperator

הפועל רמת גן - הפועל נוף הגליל 3:0

אחרי חגיגות העלייה ביום שישי, מוליכת הלאומית הגיעה לאצטדיון רמת גן והבטיחה לעצמה שמירה על הפסגה לקראת המחזור הבא בזכות ניצחון קליל. ירון הוכנבוים שילב שחקנים צעירים כפי שהבטיח, כשזיו כהן פתח בשער ואיתי ארזי, תום סקלובין ולהב דהן קיבלו הזדמנות בהרכב, והפתיחה הייתה סוערת עם שערים של מתאוס לימה (8) וגיא דיין (12). דובב גבאי, שהבקיע שלושער תוך ארבע דקות ב-3:3 מול בית"ר תל אביב בת ים, חתם את התוצאה בדקה ה-58.

עוד בוואלה!

שלישי בלאומית: הפועל פתח תקוה בקרב הישרדות אצל האקס מסאי דגו

לכתבה המלאה
דובב גבאי שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
הפעם הסתפק בשער אחד. דובב גבאי/אודי ציטיאט

סקציה נס ציונה - הפועל ניר רמת השרון 0:1

המדורגת שלישית הפסידה לשתי העולות במחזורים הקודמים, אבל מול הקבוצות שמתחתיה היא מסתדרת מצוין והפעם התבססה במקום השלישי עם ניצחון דחוק על רמת השרון, שדווקא ניצחה בשני ביקוריה האחרונים בנס ציונה. אופק עובדיה, המושאל מהפועל תל אביב, נכנס כמחליף והכריע בדקה ה-88.

* ליגה א': הפועל בקעת הירדן ניצחה 1:3 את מ.כ. ירמיהו חולון ושמרה על סיכוי לסיים במקום השני בבית העליון במחוז הדרומי, ולהמשיך לגמר הסגניות ואולי גם למבחנים מול המדורגת 14 בלאומית. כדי לתפוס את המקום השני, היא תצטרך לנצח ביום חמישי ברמלה את מכבי קביליו יפו, שמקדימה אותה כעת בשתי נקודות. שחר בלילטי כבש צמד ואייל שטרכמן השלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully