וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן נבחר לאיש המשחק של ויאדוליד, סרג'יו: "הוא הכוח העיקרי שלנו"

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 19:58

חלוץ ויאדוליד סידר לקבוצתו נקודה קריטית במאבקי התחתית והקדיש את השער לנספי האסון בהר מירון, מאמנו פרגן: "יש לו חוש לשערים, אני שמח שהוא משחק ברמה הזו, הוא חשוב לנו מאוד"

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Denis Doyle, GettyImages
משחק שלא ישכח. שון וייסמן/GettyImages, Denis Doyle

יום אמוציונלי במיוחד עבר של שון וייסמן. חלוץ ויאדוליד הציל את קבוצתו מהפסד כשכבש את שער השוויון ב-1:1 נגד בטיס ושמר אותה במרחק של נקודה מווסקה שמתחת לקו האדום. וייסמן כבש שער בדקה ה-15 והקדיש אותו ל-45 הנספים באסון הגדול בהר מירון - אבל הגול נפסל בגלל נבדל. בהמשך הוא כבש שוב בנגיחה לקורה ופנימה (68), גול שהביא לקבוצתו נקודה חשובה.

שון וייסמן ריאל ויאדוליד. GettyImages
שער קריטי לקבוצתו. וייסמן/GettyImages

וייסמן היה פעיל מאוד בהתקפה ונבחר גם לשחקן המצטיין במשחק על ידי העמוד הרשמי של הליגה הספרדית. סרג'יו, מאמנו של וייסמן, אמר לאחר המשחק: "וייסמן הוא הכוח ההתקפי העיקרי שלנו והוא חשוב לנו מאוד. הוא בתקופה טובה, אני מאוד שמח שהוא משחק ברמה הזו. יש לו חוש לשערים. יש לו תנועה טובה ברחבה. אנחנו צריכים את השערים שלו ושל יתר החלוצים".

המאמן התייחס לחוסר המזל של הקבוצה העונה ואמר: "אין לנו מזל השנה, אנחנו נענשים הרבה. הצלחנו להתקדם מעט בטבלה ואנחנו עדיין מעל המקום שממנו יורדים ליגה. אנחנו חייבים להיות אופטימיים ולשמור אנרגיות לקראת ההמשך כדי לנצח את ולנסיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully