וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי הדליק את שחקני הפועל באר שבע לפני מכבי ת"א: "תביאו את אותה איכות"

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 8:53

מוטיבציה גדולה בבאר שבע לפני המפגש מול האלופה (21:00, ספורט 5), אלחמיד יפתח, המאמן דורש יכולת ונחישות כמו מול מכבי חיפה: "אנחנו לא למשחק אחד טוב וגמרנו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מוטיבציה רבה בהפועל באר שבע לקראת המשחק הערב (שני) מול מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5). גם העובדה שכל 4,200 הכרטיסים לטובת אוהדי הקבוצה (בטרנר יהיו סך הכל 5,000 צופים) נמכרו אתמול עד שעות הצהריים, מובילה לכך שהשחקנים של רוני לוי ירגישו אקסטרה מחויבות.

המאמן שוחח עם שחקניו ואמר בין היתר: "מועדון כמו הפועל באר שבע זה לא למשחק אחד טוב וגמרנו. אנחנו צריכים להמשיך את הרושם הטוב שהותרנו על הדשא מול מכבי חיפה. להביא בדיוק את אותם חומרים איכותיים שהיו לנו גם למשחק מול מכבי תל אביב".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים, אור דדיה. דני מרון
רוצים שוב לשמח את הקהל. שחקני באר שבע/דני מרון
אלכסנדר פשיץ' מכבי תל אביב. אריאל שלום
את באר שבע לא מעניינות הבעיות שלהם. מכבי תל אביב/אריאל שלום

לוי לא צפוי לערוך שינוי בהרכב אחרי שחאתם עבד אלחמיד התאמן אתמול באימון וגם הערב יקבל זריקת וולטרן לפני המשחק כדי להתגבר על הכאבים בברכו. בהפועל באר שבע עדיין שמים לעצמם כמטרה את המקום הרביעי. "צריכים להתחיל לנצח בפלייאוף העליון", אמר הבוקר גורם במועדון. "אותנו לא מעניין מאבק האליפות. גם בעונה שעברה ניצחנו בפלייאוף את מכבי תל אביב אחרי שהם רצו לסיים את העונה של איביץ' ללא הפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully