וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישוב לקווים? הבנות בין רוני אוואט לאדומים אשדוד

2.5.2021 / 16:18

מאמן מ.ס. אשדוד לשעבר שעזב לאחר שרן בן שמעון הצטרף לקבוצה, צפוי לחזור לאמן והגיע להבנות עם העולה החדשה ללאומית

שנה וחצי מאז שעזב את מ.ס. אשדוד רוני אוואט צפוי לחזור לאמן והוא אמור לחתום באדומים אשדוד שעלתה שלשום לליגה הלאומית. בין אוואט לבין ראשי הקבוצה קיימות הבנות כבר מלפני שבועיים ונראה כי מי שאימן את מ.ס. אשדוד בליגת העל ובמשך כשנה וחצי היה מחוץ לכדורגל, ישוב לעבוד בעונה הבאה כמאמן הקבוצה שנולדה כקבוצת אוהדים שרצתה להחזיר את הצבע האדום של הפועל אשדוד לחיים.

כזכור אוואט עזב את מ.ס. אשדוד אחרי שרן בן שמעון חתם בקבוצה באמצע העונה שעברה והוא העדיף לא לחזור ולהיות עוזר מאמן. בן שמעון מאוד רצה שאוואט יעבוד לצידו, אבל האחרון חשב שאחרי שהפך למאמן ראשי זה לא יהיה נכון לו לחזור ולשמש שוב רק כעוזר מאמן. מאז בחן אוואט כמה אופציות שהיו לו מהליגה הלאומית ומליגה א', אך לבסוף לא חזר לאמן.

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
צפוי לחתום בעולה החדשה ללאומית. רוני אוואט/דני מרון

אוואט כידוע עבר גם אירוע בריאותי הקשור ללבו, אבל כבר למעלה משנה שהוא חש בטוב ואינו חווה עוד סימפטומים של הבעיה הרפואית שהיתה לו.

מי שאימן רוב העונה באדומים אשדוד הוא יובל נעים שסיים באחרונה את דרכו בקבוצה, אולם זכה לקרדיט מלא מכל הגורמים במועדון ששיבחו את עבודתו בסוף השבוע האחרון וטענו כי היה לו חלק מרכזי בהעפלת הקבוצה לליגה הלאומית אפילו שבמשחקים האחרונים לא עבד כמאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully