וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כולל אברמוב: חמשת המפסידנים הגדולים בירידה של בני יהודה

אדרי ואסייג השיגו 6 נקודות מ-33 אפשריות, פוצ'יבה ירד עם שתי קבוצות וחטאב נטש את חדרה במקום ה-13, רק כדי לחזור אליו עם בני יהודה. וגם: אבוקסיס שהחליף את אירופה בליגה הלאומית והחלודה של פאטוס בצ'יראי

תקציר: בני יהודה - מכבי נתניה 2:1/ספורט2

יוסי אבוקסיס

לפני 10 חודשים הוא זכה עם הפועל באר שבע בגביע המדינה. לפני 7 חודשים חגג איתה העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית. לפני 5 חודשים ניצח את ניס 0:1 במשחק שאמנם היה חסר חשיבות מבחינה ספורטיבית, אבל עזר לקבוצה מבירת הנגב להכניס סכום יפה והתקיים מול שחקנים ששווים עשרות מיליוני יורו. אתמול ירד לליגה הלאומית. נכון, הפיצוץ בבאר שבע היה בלתי נמנע, אבל אלו העובדות ולא צריך להוסיף.

שחקן בני יהודה עוביידה חטאב. ,, אריאל שלום
עזב את חדרה כשהיא הייתה במקום ה-13 וחזר אליו במהרה. חטאב/אריאל שלום, ,

עוביידה חטאב

עזב את הפועל חדרה לטובת בני יהודה ללא תמורה בינואר, בזכות סעיף בחוזהו והרתיח את הקבוצה מצפון השרון. בדיעבד, הניצחון היה כולו שלה והיא זכתה בעידו לוי שהפך לבורג מרכזי במסע ההינצלות. כשחטאב עזב את חדרה, היא הייתה מתחת לקו האדום (מקום 13) ובני יהודה ניצבה במקום ה-11. היום הזהובים כבר מתכננים את העונה הבאה בלאומית והאקסית היא הקבוצה הכי חמה בפלייאוף התחתון. על הדשא הבלם גילה יכולת חלשה מאוד ונמחק לחלוטין מהרוטציה של אבוקסיס. המשחק האחרון שלו היה לפני חודשיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כפיר אדרי, מאמן זמני בני יהודה. ברני ארדוב
ההחלטה המקצועית הכי גרועה של בני יהודה העונה. אדרי על הקווים/ברני ארדוב

כפיר אדרי ויעקב אסייג

אפשר לתהות מה היה קורה אילו אלישע לוי היה נשאר, אפשר להתווכח על האיכויות של ניר ברקוביץ' כמאמן, אבל בטוח אפשר לומר: לשים את הקבוצה בידיים של "אנשי מערכת" הייתה הטעות המקצועית הכי גדולה בבני יהודה השנה. כפיר אדרי, יעקב אסייג (ותמיר בן עמי בעל תעודת הפרו) "אנשי מערכת", "מאמנים זמניים" - תקראו להם איך שתקראו להם. ב-11 המשחקים שלהם על הקווים בני יהודה רשמה ניצחון אחד (במשחק נוראי שלה), 3 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים. 6 נקודות מ-33 אפשריות והידרדרות מהמקום ה-8 עד המקום ה-13.

שחקן בני יהודה גורג' פוצ'יבה מול שחקן בית"ר ירושלים אורי מגבו. דני מרון
הפועל כפר סבא לא מנצחת בלעדיו, בני יהודה לא מנצחת איתו. פוצ'יבה/דני מרון

ג'ורג' פוצ'יבה

נכנס למועדון האקסקלוסיבי של שחקנים שירדו ליגה עם שתי קבוצות בעונה אחת. התחיל את העונה בהפועל כפר סבא, המשיך אותה בבני יהודה ושתיהן ישחקו בעונה הבאה בליגת המשנה. מאז שהוא עזב את הפועל כפר סבא היא ניצחה רק משחק אחד, מאז שהוא הגיע לבני יהודה, היא ניצחה בשניים בלבד.

שחקן בני יהודה פאטוס בצ'יראי. דני מרון
הגיע חלוד ועד שהתחיל להפציץ, כבר היה מאוחר מדי. בצ'יראי/דני מרון

פאטוס בצ'יראי

איך אומרת הקלישאה? בכדורגל אין קסמים. מי שנחשב לא מזמן לאחד מהחלוצים הטובים בליגת העל, הגיע לבני יהודה בפברואר במהלך של הרגע האחרון, אבל עד שהסיר את החלודה, הקבוצה כבר הייתה ברצפת ליגת העל. בצ'יראי שותף ב-10 משחקי ליגה בויסלה קרקוב לפני שחזר לישראל, אבל ברובם נכנס כמחליף לדקות הסיום. לפני שנחת בשכונה, הוא לא שיחק חודשיים ובכדורגל אין קסמים. בשני המחזורים האחרונים הוא סוף סוף נכנס קצת לכושר והראה שעדיין יש לו הרבה מה למכור, אבל בשביל בני יהודה זה היה מאוחר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully