וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה שהפועל תל אביב - חולון לא הופסק: חשש לפנות את האוהדים מהיציע

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 12:15

דוח השיפוט של המשחק הסוער חושף את השיקולים לכך שהמשחק הגיע לסיומו ואת ההתפרצות של פרנקו: "אפס מאופס". בהפועל תל אביב משלימים עם העונש שיקבלו: "אם נישאר בליגה, השאר פחות חשוב"

בר טימור שחקן הפועל תל אביב עם ים מדר. דני מרון
התעלה בזמן. בר טימור עם ים מדר/דני מרון

הפועל תל אביב עשתה אמש (שבת) צעד חשוב לקראת הישארות בליגת העל לעונה נוספת בזכות ניצחון ביתי 98:104 על הפועל חולון במשחק שנעל עבור השתיים את העונה הסדירה. האדומים ייכנסו לבית העליון מהמקום העשירי, ביתרון שני משחקים על מכבי חיפה שמתחת לקו האדום, בתקווה לשרוד עונה לא פשוטה.

המשחק אמש בדרייב אין ייזכר לא מהצד הספורטיבי שבו. במהלך הרבע השני השליכו אוהדי הפועל גלילי נייר וחפצים נוספים לעבר הפרקט כשאחד מהם פוגע בגיא פניני, קפטן הפועל חולון. בתגובה השליך פניני גלילי נייר לעבר אוהדי הפועל וסינן קללות. במקום התפתחה מהומה והמשחק הופסק לכמה דקות. ברבע השלישי הושלכה כוס מהיציע שפגעה שוב בפניני ושופטי המשחק רצו להפסיק את ההתמודדות, אלא שבהתערבות יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן הוחלט להמשיך אותו עד לאירוע נוסף, והוא הגיע לסיומו.

שופטי המשחק, שסירבו ביציאה מהדרייב אין לשוחח עם אנשי הפועל, צפויים לציין את כל האירועים בדוח שלהם והקבוצה אמורה לעמוד לדין משמעתי. בהפועל כבר השלימו אמש עם כל עונש שיוטל עליהם כשאחד מאנשי הקבוצה אמר: "אם נישאר בליגה, כל יתר הדברים פחות חשובים. ברור שנספוג קנס ועונש". בהפועל ציינו כי לקבוצה אין עונש על תנאי והקבוצה לא עמדה לדין במשך שנה וחצי.

בדוח השיפוט של השופטים עומר אסתרון, עמית בלק וניר מאירסון ציינו השופטים את כל השלכות החפצים והסבירו את החלטתם לא להפסיק את המשחק: "קיימנו שיחה עם מפקד המשטרה שהיה נוכח באירוע, סנ"צ ציוני, והבנו ממנו שאין ביכולת הצוות שאיתו במגרש לפנות את האוהדים מהיציע. להבנתנו היה חשש ממשי לפגיעה גופנית של האוהדים וצוות האבטחה במידה והיה מתבצע פינוי של האוהדים מהיציע. לאחר הבנת המצב, שהפסקת המשחק ו/או פינוי האוהדים מהיציע עלולים לגרום לפגיעה בנפש, החלטנו לתת הזדמנות נוספת להמשך המשחק ולנסות ולסיימו למרות התנאים הלא שגרתיים".

על הרחקת דני פרנקו נכתב בדוח השיפוט: "הורחק בעבירה טכנית שנייה לאחר שצעק לעבר השופט ניר מאירסון: "אתה אפס, אתה אפס" בליווי תנועות ידיים וזאת לאחר שנשרקה לחובת קבוצתו עבירת תוקף. המאמן הוזהר על ההתנהגות הבוטה שלו בתחילת הרבע הראשון ונענש גם בעבירה טכנית ראשונה כמה דקות לפני ההרחקה בעקבות מחאה על החלטת שיפוט. בירידת המאמן מהמגרש הוא המשיך לצעוק לעבר השופט ניר מאירסון: "אין לך מושג, אפס מאופס". בסיום המחצית הראשונה המאמן המתין לנו ליד חדר ההלבשה והמשיך לצעוק לעבר השופט ניר מאירסון: "אתה צריך להתבייש, גמרת את המשחק". המאמן היה בליווי היו"ר רמי כהן שצעק גם "תתבייש".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצה תספוג עונש כבד? אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בצד המקצועי בקבוצה שיבחו את יכולת ההתאוששות של השחקנים מהפתיחה החלשה של המשחק ומההרחקה של המאמן דני פרנקו שהוצא מהמשחק במהלך הרבע השני אחרי שתי עבירות טכניות.

ים מדר היה הקלע הבולט של הקבוצה ומי שקיבל את רוב המחמאות היו עוזר המאמן ברק לדרר שרשם ניצחון ראשון על הקווים, ובר טימור שהתעלה ברגעי ההכרעה: "בדיוק בשביל זה בר פה, אם נישאר בליגה, זה רשום על שמו", אמרו בקבוצה.

"אני מאמין שלקהל היה חלק גדול בהצלחה שלנו, בתחילת העונה הייתה לנו בעיה עם האנרגיה, הם היו השחקן השישי שלנו היום", אמר ג'יי פי טוקוטו בסיום, "המחצית השנייה היא זאת שחשובה, זה שדני הורחק הדליק אותנו, זה משך אותנו גם במחצית השנייה, תפסנו את האינטנסיביות, יכולנו לשחק טוב יותר הגנתית, אני גאה בשחקנים שיצאנו עם הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully