וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה קבוצות רצו לרדת לליגה הלאומית, רק שתיים הצליחו

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 8:53

בית"ר ירושלים טעתה, הפועל תל אביב שגתה (ותיקנה בזמן), אבל אברמוב ושום עקפו את כולם בסיבוב עם ניהול מחפיר ונשירה מוקדמת

תקציר: בני יהודה - מכבי נתניה 2:1/ספורט2

בני יהודה ירדה אתמול (שבת) סופית לליגה הלאומית אחרי הפסד 2:1 למכבי נתניה, אבל הגורל שלה נגזר למעשה כבר בשבוע שעבר, בהפסד להפועל חדרה. הרבה פעמים נכתב ונאמר שהירידה של בני יהודה והפועל כפר סבא הן מהמוצדקות לאור התנהלות הבעלים שלהן, ואנחנו נגיד את זה עוד פעם - שני בעלים, ברק אברמוב ויצחק שום, שביזו את מעמד המאמן והתנהלו בצורה מבישה לאורך כל העונה, גם כלפי השחקנים. אין ראויים מהם לרדת - בעלים שגורמים לנו להתגעגע לתקופה שהקבוצות היו מנוהלות על ידי העיריות.

בית"ר ירושלים מאוד "רצתה" לרדת ליגה, אבל איכשהו במשחק ההוא בטדי בני יהודה לא נתנה לה להיכנס לישורת האחרונה של המאבקים. יוסי מזרחי חזר לנשום, אך אם לא יהיה שינוי ברמת הניהול המקצועי, הקבוצה מהבירה תחזור לשם בעונה הבאה ואולי גם תאבד את ההגמוניה בעיר. ושום מלה עם השיח' ותעודת היושר.

הפועל תל אביב הבטיחה הישארות שלושה מחזורים לסיום אחרי מהפך עצום ותחזיות קודרות. כשהשחקנים החדשים הגיעו בחודש ינואר, הקבוצה הייתה עם 10 נקודות מ-15 משחקים ו-6 שערי זכות והישארות נראתה אז כמו נס. עד ינואר האחים ניסנוב עשו כל פעולה אפשרית כדי לנשור ללאומית, אך לזכותם ייאמר שבפעם הראשונה - במקום לבחור במאמן כשעיר לעזאזל, הם גיבו את ניר קלינגר והעמידו תקציב ראוי לחיזוק. האדומים התקשו דווקא מול קבוצות התחתית, אך ניצחו בחוץ את בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה ובסופו של דבר הבטיחו עונה נוספת. לקלינגר יש בסיס טוב לעונה הבאה, כזה שעם עוד שני שחקנים בחלק הקדמי יכול להתמודד על כרטיס לאירופה.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. דני מרון
אחוזי הצלחה בלתי נתפסים. קורצקי/דני מרון

הפועל חדרה של מנחם קורצקי עשתה 30 נקודות מתוך 42, אפשריות, מעל 71% הצלחה למאמן, פשוט בלתי נתפס. שרון מימר לפניו צבר 14 נקודות מתוך 51 וקורצקי חתום על מהפך ואחוזי הצלחה שכנראה לא יוכל להתקרב אליהם בעונה הבאה. בהפועל חיפה דיברו גבוהות העונה, היו משוכנעים שזה יסתיים עם פלייאוף עליון, אך סיימו עם פיטורי חיים סילבס ופלייאוף תחתון. אלישע לוי ייצב את הספינה במאמצי ההישארות אך מכאן יידרשו פתרונות אחרים לסגל בעונה הבאה בכדי לנסות שוב לעמוד במטרות של יואב כץ.

מכבי נתניה אמנם סיימה בפלייאוף התחתון אך הייתה אחת הקבוצות המרעננות בליגת העל העונה. תוצאות קצת משוגעות, אבל כדורגל שמח, שחקנים צעירים ומאמן זר מסקרן, שאי אפשר שלא לחכות להתנשאות או עקיצה שלו בעמדת הראיונות בסיום. בני סכנין שרדה בליגה וזו תהיה השאיפה גם בעונה הבאה. ניסו אביטן לא מצא את עצמו, שרון מימר הגיע, התוצאות השתפרו והקבוצה שרדה. התבוסה לבית"ר תל אביב בגביע משאירה טעם מר. מה שכן, ההצלחה של סכנין היא בעיקר בסימן בירם כיאל, שהוסיף הרבה צבע למועדון.

עוד בוואלה!

אבוקסיס מסכם: "מאוד עצוב, ירדנו במשחק בטדי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully