וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מסכם: "מאוד עצוב, ירדנו במשחק בטדי"

מאמן בני יהודה מאוכזב לאחר הירידה ללאומית, אך מבהיר: "המטרה היא לחזור תוך שנה". מורי: "צריכים להסתכל לעצמינו בעיניים"

מתיאה ליואיץ' שחקן בני יהודה מאוכזב. ברני ארדוב
בני יהודה נשרה. ליואיץ' מאוכזב/ברני ארדוב

בני יהודה ירדה הערב (שבת) באופן רשמי לליגה הלאומית אחרי שש שנים בליגת העל. כמו בשני המחזורים הקודמים, גם ההפסד 2:1 למכבי נתניה קרה בשל קריסה בדקות הסיום, וכעת גם החלומות על מסע היחלצות כנגד כל הסיכויים התנפצו. מוחמד גדיר דווקא העלה את הזהובים ליתרון (9), אך גבי קניקובסקי איזן (73) ואליסון דוס סנטוס (88, עצמי) הפכו וקבעו הפסד בית רביעי ברציפות ליוסי אבוקסיס ושחקניו. ככה, אי אפשר להישאר בליגה. עם השריקה לסיום שוב התמוטטו דוס סנטוס ודן מורי על כר הדשא, ולא ברור מי מהשחקנים שראינו על כר הדשא הערב יישאר במועדון גם בעונה הבאה.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס שיתף בתחושותיו: "אני מאוד עצוב, אבל זה לא קרה היום אלא במשחק בטדי, שם עוד היינו בחיים, הובלנו 0:2 בדקה ה-90. ברגע שלא ניצחנו שם, זה גרר אותנו למשחק נגד חדרה וזה המשיך גם היום. שיחקנו טוב, היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה, אבל בעונה כזו, שהכול לא הולך, אז מקבלים גולים ומפסידים. ברגע שאנחנו סופגים יש לנו סף שבירה מאוד נמוך, אנחנו מאבדים את הראש, ב-1:1 ניסינו לנצח והיינו מאוד חשופים. גם שם היינו יכולים להכריע את המשחק. בעונה כזו, בסוף הכדור פוגע בשחקן שלנו ועולה מעל השוער. אנחנו כואבים מאוד, גם בשביל האוהדים, גם בשביל כולם.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
"מאוד עצוב". אבוקסיס/ברני ארדוב
פדרו קמפוס שחקן בני יהודה מאוכזב. ברני ארדוב
אכזבה גדולה בקרב הזהובים. קמפוס/ברני ארדוב
עמית גלזר שחקן בני יהודה מאוכזב. ברני ארדוב
ירידת ליגה שישית של בני יהודה. זנטי/ברני ארדוב

זה מאוד קשה, אבל צריך לדעת לקבל גם דברים כאלה. החכמה של מועדון היא לדעת לחזור כמה שיותר מהר, תוך שנה אחת, ואנחנו כבר מדברים ובודקים בשבוע האחרון דברים. אנחנו נחושים מאוד לחזור כבר בעונה הבאה. היו פה הרבה טעויות, של כולם, כולנו טעינו, מההתחלה ועד הסוף, זה לא הזמן לפרט. הכל הלך לרעתנו. ידענו לשמוח ברגעים שמחים, אז נדע גם להיות עצובים ביחד ונקווה מאוד שבשנה הבאה, בתקופה הזו, נחזור לחייך. אני מרגיש שלא הצלחתי להרים את הקבוצה והאחריות עלי, כי אני המאמן, הכישלון על העונה הזו קודם כל שלי ואז של כולנו ביחד".

הקפטן דן מורי הוסיף: "קודם כל, אני רוצה להביע את תנחומי למשפחות ההרוגים, קצת פרופורציות. נתנו הכל, ארבעה משחקים אחרונים הוכרעו על הדקה ה-90, שני גולים עצמיים, קצת פחות הולך לנו. עם כל הצער, לא ירדנו בשניים-שלושה מחזורים האחרונים אלא בכל העונה הזו, נצטרך להרים את הקבוצה הזו בחזרה. האמנו שעוד אפשר להישאר, גם פה וגם נגד חדרה היינו הקבוצה הדומיננטית, שוב לא השכלנו לגמור את המשחק ואנחנו מקבלים גולים מבעיטה וחצי. צריכים להסתכל על עצמנו בעיניים ולהגיד איפה אנחנו טעינו ולהמשיך הלאה. בשני המשחקים האחרונים היינו צריכים להתאבד על המשחק בסוף, כי תיקו לא היה טוב לנו, ואז אנחנו חשופים. אני אשב עם ברק אברמוב ונראה מה הכי טוב למועדון, אני בטוח שהוא יעשה את הכי טוב כדי להחזיר את המועדון".

עוזר מאמן מכבי נתניה דן רומן. ברני ארדוב
"רוצים לסיים הכי גבוה שאפשר". דן רומן/ברני ארדוב

בצד המנצח, דן רומן, שעמד על הקווים בשל הרחקתו של ריימונד אטפלד, אמר: "בחצי הראשון לא שיחקנו טוב, לקח לנו יותר מדי זמן להגיע לכדורים, בני יהודה סיכנה אותנו, אבל כל הכבוד לשחקנים שעלו לחצי השני והשתלטו על המשחק. זה לא נעים להוריד קבוצות ליגה אבל יש לנו את האינטרסים שלנו, מגיע כל הכבוד לשחקנים על הספורטיביות, צריך לתת דוגמא לכל הליגה. אנחנו רוצים לסיים במקום הכי גבוה שאפשר ולשחק את הכדורגל האמיץ והיוזם שלנו ולהפיק את המקסימום מהעונה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully