וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוי נמוך שמ.ס. אשדוד תממש את האופציה להשאיר את רמזי ספורי בעונה הבאה

2.5.2021 / 8:01

למרות שער השוויון החשוב ב-1:1 עם קרית שמונה, העלויות של הקשר ששייך להפועל באר שבע גבוהות. רועי משפתי חזר וסחט מחמאות

תקציר: עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט2

ספק אם ג'קי בן זקן יממש את האופציה שיש לו להחתים את רמזי ספורי גם לעונות הבאות. ההסכם שיש לבן זקן עם אלונה ברקת במסגרתו עבר שגיב יחזקאל להפועל באר שבע וספורי הושאל לאשדוד, מאפשר לאשדוד להשאיר את הקשר בשורותיה גם בעונה הבאה, אבל החוזה של ספורי גבוה ביחס למה שאשדוד רגילה לשלם ולכן קרוב לוודאי שזה לא יקרה.

למרות זאת וגם אם יעזוב אחרי חצי עונה, ספורי כנראה יהיה רשום על אחד השערים הכי חשובים של הקבוצה העונה ואולי אפילו לחשוב שבהם: שער השוויון המצוין שכבש אתמול הקשר לרשת של עירוני קרית שמונה סולל בסבירות גבוהה את הדרך למקום השלישי שהיה בספק ערב המשחק אתמול בקרית שמונה ובמיוחד אחרי שהמארחת עלתה ליתרון מוקדם ונראתה בדרך אפילו לניצחון מוחץ.

רמזי ספורי מ.ס. אשדוד חגיגה. מאור אלקסלסי
שער קריטי. ספורי חוגג/מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • מ.ס. אשדוד תתקשה להשאיר את רמזי ספורי בעונה הבאה בשל עלויותיו הגבוהות
  • בקבוצה החמיאו לרועי משפתי שחזר לעמוד בין הקורות אחרי קרוב לחצי שנה
  • בקבוצה מבינים: התיקו והתוצאות האחרות אמש סוללות את הדרך למקום השלישי

עוד בוואלה!

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

הפער בין אשדוד לקרית שמונה ערב המשחק אתמול עמד על שש נקודות ואם הקבוצה של איזי שרצקי הייתה מנצחת, הוא היה קטן לשלוש נקודות. כעת, אחרי שער השיוויון של ספורי, נותר הפער בין אשדוד לקרית שמונה שבמקום הרביעי על שש נקודות ואשדוד אפילו הגדילה את הפער ממכבי פתח תקוה לשבע נקודות אחרי שזו הפסידה למכבי חיפה אמש. באשדוד היו לחוצים לפני המשחק בשל רשימת הפצועים הארוכה ששלחה למגרש את עידן דהן וסתיו טוריאל כצמד שחקני ההתקפה. "כמה כבר אפשר לשחק בלי כל כך הרבה שחקני מפתח יחד?", תהו באשדוד לפני המשחק. "שלומי אזולאי, דין דוד, פאהד באיו, טימותי אוואני. עבור קבוצה כמו אשדוד לאבד ארבעה שחקני מפתח כאלה לתקופה כזו ארוכה, זה לא פשוט".

אבל השחקנים של רן בן שמעון גילו עוצמות פעם נוספת וכאמור ידעו לסיים את המשחק החשוב אמש בקרית שמונה עם נקודה ובעיקר למנוע מקרית שמונה ניצחון.

מי שחזר אתמול לשער אחרי כמעט חצי שנה של היעדרות הוא רועי משפתי. כזכור היה זה משפתי שפתח את העונה כשוער הראשון, אך פציעה גרמה לכך שהוא ייצא לניתוח בגרמניה ואת מקומו תפס יואב ג'רפי שהיה מצוין. כעת משפתי חזר לשער כי ג'רפי סובל מפציעה בגיד האכילס ובאשדוד שוב הביעו סיפוק רב מזה שג'קי בן זקן התעקש העונה שיהיו לקבוצה שני שוערים בכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully