וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בהפועל באר שבע לפני מכבי תל אביב. מצבו של אלחמיד יתבהר באימון

2.5.2021 / 7:45

בבירת הנגב מספרים על "מצב רוח אחר" ו"מורל גבוה" בעקבות השיפור ביכולת והתוצאות המעודדות של היריבות על המקום הרביעי. טהא יחליף את אלחמיד מול האלופה (שני, 21:00, ספורט 5) אם לא יהיה כשיר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

חאתם עבד אלחמיד ינסה להתאמן הערב באימון המסכם של הפועל באר שבע לקראת המשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי תל אביב אחרי שנעדר מאימוני סוף השבוע בשל כאבים בברכו. בלם הקבוצה ישחק מחר, אם יצליח לערוך היום אימון מלא ללא כאבים, אך אם ייעדר לואי טהא יחליפו. המאמן רוני לוי היה מרוצה מאימוני סוף השבוע ובכלל האווירה בקבוצה טובה יותר אחרי התיקו מול מכבי חיפה בשבוע שעבר.

בהפועל באר שבע עדיין מאמינים ביכולת שלהם לסיים את העונה במקום הרביעי ואחרי ההפסד של מכבי פתח תקוה למכבי חיפה אמש והתיקו של עירוני קרית שמונה מול מ.ס. אשדוד, התחושה היא שאפשר לנצח מחר את מכבי תל אביב ולהתקרב למטרה. "הקבוצה נראית יותר טוב באימונים. יש מצב רוח אחר והמורל גבוה", העיד אמש אחד משחקני הקבוצה. "אנחנו לגמרי מאמינים בעצמנו ורוצים להמשיך לעשות טוב לאוהדים שלנו אחרי שהם יצאו מרוצים מאיך שהקבוצה נראתה מול מכבי חיפה".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע לפני מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יוחלף על ידי טהא? אלחמיד/דני מרון

רוני לוי צפוי להמשיך באותו הרכב שפתח מול מכבי חיפה למעט כאמור עניין אלחמיד שהיום יתבהר באימון אחר הצהריים.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד (לואי טהא), מיגל ויטור, שון גולדברג, מריאנו באריירו, מרואן קבהא, ז'וזואה, סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה, שגיב יחזקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully